Og igen :-(
Fra : JBH

Dato : 09-09-07 13:49

Fra : Leif

Dato : 09-09-07 17:05

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> wrote in message
news:46e3ebcc$0$2666$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> http://www.112alarm.dk/2007/gadbjerg2/gadbjerg2.htm

Ligner ikke en ulykke hvor der er kørt med hastighed efter forholdene
når den trailer er skilt så meget ad....................

Fra : H. Brønd

Dato : 09-09-07 17:12

Kloge Åge

Fra : CL

Dato : 09-09-07 17:27

Leif wrote:

> Ligner ikke en ulykke hvor der er kørt med hastighed efter forholdene
> når den trailer er skilt så meget ad....................

Og det kan du vurdere fordi du er et mange årigt medlem
af en harveri kommission ?
Et Trailer lad består af en bundplade af TRÆ hvor der er
skruet stålsider fast på, og dette er monteret på en bundramme.
med et antal skruer.
Dette er en konstruktion som er meget nem at smadre med en
250 kg MC som påkører den fra siden.
Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Ole

Dato : 09-09-07 17:40

Leif wrote:
> "JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> wrote in message
>>

> Ligner ikke en ulykke hvor der er kørt med hastighed efter forholdene
> når den trailer er skilt så meget ad....................

Fjols, nar, idiot, er det alt du kan hænge dig i når en 11 årig
knægt er blevet slagtet af en stupid billist.

Gid du får hæmorider og brækker begge arme.

Ole

Fra : Ole

Dato : 09-09-07 18:10

Prøv du at tage 250kg og lad det ramme en trailer med 60 km/t ¨så skal du se
løjer !

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-07 18:15

> [...]
>>

> Ligner ikke en ulykke hvor der er kørt med hastighed efter forholdene
> når den trailer er skilt så meget ad....................

Idioter både leif og føreren af madkassen......

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 09-09-07 18:20

> [...]
>>

> Ligner ikke en ulykke hvor der er kørt med hastighed efter forholdene
> når den trailer er skilt så meget ad....................

Dooh...................
Jeg har lige set TV-Syd, hvor det blev sagt, at politiet
mener fartbegrænsningen blev overholdt.

Sådan en trailer ka´ man jo rykke fra hinanden
med de bare næver.

Jens
Sydals

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 09-09-07 19:42

"Jens Meldgaard" <dsl333271@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg har lige set TV-Syd, hvor det blev sagt, at politiet
> mener fartbegrænsningen blev overholdt.
>
> Sådan en trailer ka´ man jo rykke fra hinanden

TV-Syd igen her kl. 19.35:
Ulykkestedet ligger i udkanten af Gadbjerg.
Der har før været 50 km/t, men byskiltet er blevet flyttet
længere ind mod byen, det står nu efter krydset,
så den tilladte hastighed på stedet er 80 km/t.
Journalisten starter dog med at sige, at det var umulige
oversigtsforhold der var skyld i ulykken.
Beboerne har længe frygtet, at der ville ske en ulykke i
dette uoverskuelige kryds. Man har spurgt forskellige
lokalpolitikere hvorfor skiltet i sin tid blev flyttet, men
har ikke fået noget svar.
Formanden for teknik og miljø i Vejle kommune
siger i dag at han efter dagens dødsulykke vil tage sagen
op på udvalgets møde på tirsdag.

Man burde måske samtidig sørge for,
at oversigtsforholdene blev forbedret.

mvh Jens
Sydals

Fra : Bongo

Dato : 09-09-07 18:35

> Ligner ikke en ulykke hvor der er kørt med hastighed efter forholdene
> når den trailer er skilt så meget ad....................

Kan vi så lige få kammertonen igen drenge!

En 11-årig dreng blev søndag morgen dræbt ved en trafikulykke i Gadbjerg ved
Vejle.

Drengen sad bag på sin fars motorcykel, da en bil med efterspændt trailer
kørte ud foran dem på Gadbjergvej, oplyser politiet i Vejle. Under forsøget
på at bremse væltede motorcyklisten og ramte traileren. Sammenstøddet
kostede den lille dreng livet, fortæller politiet.

Faderens tilstand beskriver politiet som kritisk, og han blev senere
overflyttet til Odense Universitetshospital.

Flere beboere ved Gadbjergvej udtrykte frustration over oversigtsforholdene
på stedet, og politiet i Vejle bekræfter, at det er svært at orientere sig
på Gadbjergvej, hvor vejen krydses af Sejersmosevej og Buen.

Vh Bongo

Fra : Brian Sørup

Dato : 09-09-07 20:03

> [...]
> >

> Ligner ikke en ulykke hvor der er kørt med hastighed efter forholdene
> når den trailer er skilt så meget ad....................

Du mener altså at plastic'en på Kawasaki'en er stærkere end stålsiderne
på traileren ?
Det første der bliver splittet ad ved MC-uheld er kåbedelene, og de ser
rimeligintakte ud - så stik bare piben ind.....
--
Brian Sørup
Honda VFR 750 F RC36

Fra : Leif

Dato : 09-09-07 20:43

"Leif" <DrlykkesSLETMIG@mail.dk> wrote in message

> "JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> wrote in message
> >

> Ligner ikke en ulykke hvor der er kørt med hastighed efter forholdene
> når den trailer er skilt så meget ad....................

Først vil jeg gerne indlede med at sige, jeg IKKE vil undskylde for
bilistens evt. fejl.
Det står desværre heller ikke til at ændre. Jeg vil heller ikke pålægge
mc'isten
nogen skyld. Det står slet ikke til mig at dømme andre.

Jeg ved godt der er en masse følelser med de indsendte indlæg, men se lige
foto 6 og 11.........

Da jeg startede MIN mc-karriere var det sjovt nok på en Kawa 500H1, triplen
der blev kaldt
"The widow-maker". Jeg mener selv min sunde fornuft / agtpågivenhed - kald
det hvad I vil - har
ført mig frelst gennem trafik-livet siden - selv i dag som bilist ser jeg
mindst lige så meget til siderne
som da jeg var mc'ist. Der sidder stadig en - ja lad mig bare kalde det en
angst - for hvad mine med
trafikanter kan finde på.....

Tilbage til foto 6 & 11: Sådan et sted sætter jeg stadig farten ned og
sidder parat med en fod over bremsen.
Måske kunne det ikke have undgået denne ulykke, måske havde resultatet ikke
været så tragisk.

Uanset nye indlæg vil jeg ikke mere kommentere, for det slet ikke min mening
at starte en debat og
absolut heller ikke at ende med at sidde med en form for ærgelse over at
kommentere indlægget, for
alle de skud der kom på mig havde jeg heller ikke forventet, da jeg ikke
mener, jeg et eneste sted i mit indlæg
lægger op til at det alene er mc'ens hastighed, jeg omtaler.

Lad os i stedet vende vore tanker mod de efterladte.

Mvh, Leif
Husk: Det er ikke sikkert, at de andre trafikanter ikke laver fejl.....

Fra : Thomas Jensen

Dato : 09-09-07 18:59

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.112alarm.dk/2007/gadbjerg2/gadbjerg2.htm