Autobahn - Fart og strækninger
Fra : Bjarne

Dato : 13-09-07 14:54

Findes der en hjemmeside som viser/beskriver de steder på Autobahn hvor man
må give den gas?

mvh
Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-07 16:00

> Findes der en hjemmeside som viser/beskriver de steder på Autobahn hvor
> man må give den gas?

på min GPS forsvinder hastigheds skiltet helt :p

Mvh
Morten

Fra : Mogens

Dato : 13-09-07 18:05

"Bjarne" <vesterport@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Findes der en hjemmeside som viser/beskriver de steder på Autobahn hvor
> man må give den gas?

Det er en eftersøgt vare i de tyske fora - her er lidt kortmateriale:
www.carpassion.com/de/forum/verschiedenes-ueber-autos/13033-autobahn-geschwindigkeit-streckenuebersicht-2.html

Fra : Bo Velschow

Dato : 13-09-07 18:21

"Bjarne" <vesterport@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Findes der en hjemmeside som viser/beskriver de steder på Autobahn hvor
> [...]

http://www.autobahnatlas-online.de/

- her er ALT, der er værd at vide på Autobahn!

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Broegger

Dato : 14-09-07 12:41

"Bo Velschow" <dr-bo@mail.invalid> skrev news:46e9717a$0$90263$14726298
@news.sunsite.dk:

> "Bjarne" <vesterport@gmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.autobahnatlas-online.de/
>
> - her er ALT, der er værd at vide på Autobahn!

Imponerende side! Tak for linket!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk