VAG mobilitetgaranti
Fra : Elmer Fjort

Dato : 13-09-07 11:02

Har lige et spørgsmål i den anledning.

Det hedder så så fint at de har mobilitetsgaranti, så fremt den bliver
serviceret på et autoiseret værksted.
Gælder det også hvis jeg f.eks fik den serviceret i Flensburg??
Og hvad vil et 30.000 kilometers service koste i DK contra DE???

Elmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-09-07 15:22

Elmer Fjort skriver:

> Gælder det også hvis jeg f.eks fik den serviceret i Flensburg??

SVJV - ja

> Og hvad vil et 30.000 kilometers service koste i DK contra DE???

Det kommer an på.......min Golf kostede 1308,08 kr hos autoriseret VW
værksted i DK.
http://home6.inet.tele.dk/moppe/Images/30kkm.jpg

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 14-09-07 04:47

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> Elmer Fjort skriver:

> SVJV - ja

Forkert mht. en Skoda:

http://skoda.dk/kundeservice/pdf/Mobilitets_Folder.pdf

Service skal være foretaget i DK, men dækningen ved driftstop gælder i hele
europa.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Hans

Dato : 13-09-07 15:47

On 2007-09-13 12:02:19 +0200, "Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> said:

> [...]
> Gælder det også hvis jeg f.eks fik den serviceret i Flensburg??
> Og hvad vil et 30.000 kilometers service koste i DK contra DE???

Dem og deres mobilitetsgaranti, er jo lige til at lukke op og skide i.
De ville ikke engang trække min Transporter fri, bare fordi den var
kørt fast, og hang på maven ;)

--
Hans Mouridsen

Fra : Elmer Fjort

Dato : 13-09-07 22:59

"Hans" <hom@FJERNMIG@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Dem og deres mobilitetsgaranti, er jo lige til at lukke op og skide i. De
> ville ikke engang trække min Transporter fri, bare fordi den var kørt
> fast, og hang på maven ;)

Nu er det jo vel også beregnet på at hvis man lider haveri og skal have
prammen slæbt på værksted.
Og ikke fordi man kvajer sig.

elmer