Lidt til de nysgerrige
Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 12-09-07 22:43

G'aften i hytterne

Så er man gået i gang med at skifte toppakning på den famøse Omega

http://www.dkfritidbil.dk/fotostorier/omegarep/index.htm

Det er lidt trælst - jeg har fået toppen af - men kan ikke se
åbentlyse defekter - og alligevel

Den koger jo ikke vandet af for ingenting , og når motorgangen halter
- så kan det næsten kun være toppen

--
Jan_stevns

Fra : Mads Stetter

Dato : 14-09-07 16:49

jan@bygteknik.dk wrote:
> [...]
> åbentlyse defekter - og alligevel
>
> Den koger jo ikke vandet af for ingenting , og når motorgangen halter

Mon ikke det var den cylinder hvor toppen er "vasket" ren for sod?

Ellers rigtig fin beskrivelse....

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 15-09-07 09:13

"Mads Stetter" <stetter@gmail.com> skrev :

>Mon ikke det var den cylinder hvor toppen er "vasket" ren for sod?

Måske - vi undres stadig -

>Ellers rigtig fin beskrivelse....

Takker -

Nu er den samlet og den kunne søreme starte ;)

--
Jan_stevns

Fra : Fly Christensen

Dato : 15-09-07 07:49

jan@bygteknik.dk wrote:
> G'aften i hytterne
>
> Så er man gået i gang med at skifte toppakning på den famøse Omega
>
> http://www.dkfritidbil.dk/fotostorier/omegarep/index.htm

Hej Jan.

De sider, som linker til stevns.net, fører bare til en rekvalme for et
aller andet underligt.

Fly

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 15-09-07 08:06

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> skrev :

>De sider, som linker til stevns.net, fører bare til en rekvalme for et
>aller andet underligt.

Jep - jeg ved det - det linker til networksulutions - som ikke kan
finde ud af at sende brugeren til rette server

Jeg har slåsset med dem, i næsten 6 måneder - uden held

Jeg er ved at rettet til, efterhånden som jeg kommer gennem tingene

--
Jan_stevns