En god historie og et godt grin.
Fra : BJ

Dato : 12-09-07 19:11

Træerne gror altså ikke ind i himlen.

Nogen gange kan en historie være så god, den hitter på Internettet.

http://jp.dk/timeout/article1085413.ece

Gad vide hvor mange andre er af samme skuffe, men bliver brugt som
"klokkeklar dokumentation" i en diskussion..........;)

mvh
Bjørn J.

Fra : Mogens

Dato : 12-09-07 20:45

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen gange kan en historie være så god, den hitter på Internettet.

Jow jow - det var ik' så godt med den lade.

Prøv engang at se det 1. clip (Hitler) på dette link:
www.cuoresportivo.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=8847&highlight=
Måske man skal ha' vores alder for at se komikken - og
den skjulte joke, som kræver, at man kan tænke lidt

Fra : Kim S

Dato : 12-09-07 21:03

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i meddelelsen

> [...]
> Måske man skal ha' vores alder for at se komikken - og
> den skjulte joke, som kræver, at man kan tænke lidt
**ROFL** den er go' ...

Mvh, Kim (Med den "rette" alder)

Fra : Mogens

Dato : 17-09-07 19:19

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Træerne gror altså ikke ind i himlen.
> Nogen gange kan en historie være så god, den hitter på Internettet.
> http://jp.dk/timeout/article1085413.ece

Jeg var her til aften i en garage IRL - dér stod Shelby Mustang,
div. Porscher og Lambo samt Ferrari. Bla. sån een her, urørt i
15 år: http://da.wikipedia.org/wiki/Billede:Ferrari_330_gtc.jpg

Fra : BJ

Dato : 17-09-07 19:20

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg var her til aften i en garage IRL - dér stod Shelby Mustang,
> div. Porscher og Lambo samt Ferrari. Bla. sån een her, urørt i
> 15 år: http://da.wikipedia.org/wiki/Billede:Ferrari_330_gtc.jpg

Den ville sku godt nok vække opsigt på strandpromenaden.

Utrolig flot bil.

mvh
Bjørn J.

Fra : Mogens

Dato : 17-09-07 19:27

> Den ville sku godt nok vække opsigt på strandpromenaden.
> Utrolig flot bil.

Jep, uden tvivl. Men 15 år på samme plads uden at blive rørt overhovedet?
Bilen var ikke støvet eller rusten, fordi garagen var tempereret, men
alligevel.

Fra : BJ

Dato : 17-09-07 19:31

KLIP

> Jep, uden tvivl. Men 15 år på samme plads uden at blive rørt overhovedet?
> Bilen var ikke støvet eller rusten, fordi garagen var tempereret, men
> alligevel.

Den er uden tvivl købt som et rent investeringsobjekt.

Den findes der jo nogen stykker af, når vi ser på diverse auktioner af
specialbiler.

Jeg kan dog godt følge dig. Jeg ville have endog meget svært ved ikke lige
at trille en lille tur i ny og næ.

Måske derfor jeg ikke samler på specialbiler..

mvh
Bjørn J.

Fra : Mogens

Dato : 17-09-07 19:41

> Den er uden tvivl købt som et rent investeringsobjekt.

Sagde min nabo også (jeg var med ham derovre), men den koster
alligevel KASSEN at bringe flot. Min nabo kender lidt til det - han
har haft en række 8 og 12 cylindrede Ferrari's, men kører nu Ma-
serati Ghilbi og Austin Healey 3000 (begge 112% iorden)

> Den findes der jo nogen stykker af, når vi ser på diverse auktioner af
> specialbiler.

Jow jow...

> Jeg kan dog godt følge dig. Jeg ville have endog meget svært ved ikke lige
> at trille en lille tur i ny og næ. Måske derfor jeg ikke samler på
> specialbiler..

Ja, man fatter ikke, at manden blot har "dem" stående uden at røre
dem. Han havde 4 stykker...