Eller skulle man snuppe en Renault næste g~
Fra : William 'Billy-Boy' ~

Dato : 11-09-07 09:51

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article335781.ece

Namme-nam, Og jeg bryder mig ellers ikke om franske biler.

Men jeg skal i hver fald ikke have en 'New Trabi' om den skulle komme i
produktion...
http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article335744.ece

--
Don't mess with left-wing activists.....

.....it's not nice to pick on retards!

Fra : RP

Dato : 11-09-07 11:47

> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article335781.ece
>
> Namme-nam, Og jeg bryder mig ellers ikke om franske biler.

Jeg kan godt lide designet. Det kunne jeg dog også på min nuværende
laguna II.

Alligevel skal jeg aldrig have sådan en lortespand igen...

Fra : Henrik B.

Dato : 11-09-07 12:35

"RP" <roald.poulsen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Namme-nam, Og jeg bryder mig ellers ikke om franske biler.

Jeg kan godt lide designet. Det kunne jeg dog også på min nuværende

Bagfra synes jeg at der lidt vel meget Alfa over den. Men ellers fed nok.

--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 11-09-07 11:53

William 'Billy-Boy' Boysen wrote:
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article335781.ece
>
> Namme-nam, Og jeg bryder mig ellers ikke om franske biler.

Ja .. den er hamrendes flot. Håber at den ser dagens lys som
produktionsbil også.

/Jan

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 11-09-07 12:31

"Jan Mikkelsen" <jhm@NOSPAM.es.aau.dk> wrote in message

> Ja .. den er hamrendes flot. Håber at den ser dagens lys som
> produktionsbil også.

Det er da klart den er flot, de har jo stjålet design fra alle andre biler,
især bagenden skriger Alfa langt væk. At de så har stjålet bardehval fronten
fra pug 407, er så en anden detalje :)

Der er ikke en eneste ren linie Renault i den. Men det er selvf kun min
mening

Mvh
Jacob

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 12-09-07 09:35

Jacob Rungwald wrote:

> Det er da klart den er flot, de har jo stjålet design fra alle andre biler,
> især bagenden skriger Alfa langt væk. At de så har stjålet bardehval fronten
> fra pug 407, er så en anden detalje :)

Den dybe tallerken er opfundet én gang allerede. Det geniale er at
kombinere eksisterende funktionaliteter og skabe nye applikationer .. se
blot Skype

Min egen første tanke var nu at der var en del Fiat Coupé over bilen. At
den kombinerer indtryk fra andre modeller gør bestemt ikke bilen mindre
smuk i mine øjne.

> Der er ikke en eneste ren linie Renault i den. Men det er selvf kun min
> mening

Og en ren Renault linie er en som verden ikke er klar til?

/Jan

----
Clio A - 342TKM
Megane II Touring - 62TKM

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 12-09-07 19:27

> Min egen første tanke var nu at der var en del Fiat Coupé over bilen. At
> den kombinerer indtryk fra andre modeller gør bestemt ikke bilen mindre
> smuk i mine øjne.

Jeps, det var den jeg ikke lige kunne se / finde navn på. Du har ret.

> Og en ren Renault linie er en som verden ikke er klar til?

Ja, det er nok korrekt, ligesom en ren citroen linie :)

Mvh
Jacob

Fra : Henning

Dato : 11-09-07 13:55

On Tue, 11 Sep 2007 10:51:23 +0200, William 'Billy-Boy' Boysen
<Billy-Boy.er.med@tur.for.første.gang> wrote:

>http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article335781.ece
>
>Namme-nam, Og jeg bryder mig ellers ikke om franske biler.

Som de første europæiske fabrikanter, begynder Renault nu også at give
3 år /150.000 km garanti, og ikke kun 2 års reklamation som de
øvrige

Fra : Henrik B.

Dato : 11-09-07 14:20

"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> >
> Som de første europæiske fabrikanter, begynder Renault nu også at give
> 3 år /150.000 km garanti, og ikke kun 2 års reklamation som de

Det er jo så kun i Europa. For i USA, har de repræsenterede europæiske
bilproducenter i en del år, givet op til 5 års/100.000 miles garanti.

--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : master.clio@12move.d~

Dato : 11-09-07 17:23

Det var de vel nødt til pga tabte markedsandele til de japanske,
takket være da VW gik hen og blev kendt
for at være biler der konstant gik i stykker og havarerede.

Der er desværre også for mange herhjemme der vælger at lukke øjnene
for
det makværk VW laver.
Sjovt at se de i flere år har ligget dårligere end de franske mærker.
En undersøgelse der enda er lavet af en Tysk bilmagasin.

Venligst