Hvad siger I så?
Fra : Bjarne

Dato : 10-09-07 15:15

http://www.business.dk/article/20070910/break/109101021/

Hmmmmmmm er min kommentar...

mvh
Bjarne

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-09-07 15:21

On 10 Sep., 16:15, "Bjarne" <vesterp...@gmail.com> wrote:
> http://www.business.dk/article/20070910/break/109101021/
>
> Hmmmmmmm er min kommentar...

Ja, endnu engang tænker man, hvad skal private med gulpladebiler ?

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
KØBES: Pallegafler til montering på trepunktsophæng og

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-09-07 22:47

On Mon, 10 Sep 2007 07:21:08 -0700, "Christian B. Andresen"
<trav@tiscali.dk> wrote:

>Ja, endnu engang tænker man, hvad skal private med gulpladebiler ?

Nu tænker jeg ikke lige på den her bil vi snakker om her.. men
generelt set skal private vel det samme som erhververslivet med de
guleplader?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Bruno

Dato : 10-09-07 17:02

Bjarne wrote:
> http://www.business.dk/article/20070910/break/109101021/
>
> Hmmmmmmm er min kommentar...

Jeg glæder mig til et YouTube klip hvor sneploven demonstreres - gerne
med laddet fyldt med halmballer!

Når det sker kan Audi godt droppe og sælge til børsdyr, men i stedet så
lave et move på Red Neck markedet

Mvh
Bruno

PS. Og kommer det ud det sker i DK så flytter jeg til Sverige.

Fra : Mogens

Dato : 10-09-07 18:38

"Bjarne" <vesterport@gmail.com> skrev i en meddelelse

> www.business.dk/article/20070910/break/109101021/
> Hmmmmmmm er min kommentar...

Penge går forud for alt i Dagens DK - det er ganske enkelt
forskrækkeligt, at der dels er nogle sælgende vandalister, som
kan finde på at maltraktere et produkt som TT, ligesom det er
ligeså forskrækkeligt, at der er afgiftsplagede købere til den...

Fra : Bruno

Dato : 10-09-07 19:49

Mogens wrote:

> [...]
> kan finde på at maltraktere et produkt som TT, ligesom det er
> ligeså forskrækkeligt, at der er afgiftsplagede købere til den...

Hovedet på sømmet! Det er forskrækkeligt der er købere til Audi TT

Fra : Mogens

Dato : 10-09-07 19:58

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse

> Hovedet på sømmet! Det er forskrækkeligt der er købere til Audi TT

Jow jow - men du ved smag og behag
Den nye model er ellers noget pænere end den gamle, IMO...

--
/Mogens, sportsdriver :)
www.youtube.com/watch?v=N2NDpPSgfwo&mode=related&search=

Fra : William 'Billy-Boy' ~

Dato : 10-09-07 22:11

On Mon, 10 Sep 2007 17:38:14 GMT, "Mogens" <no@reply.nu> wrote:

> [...]
>kan finde på at maltraktere et produkt som TT, ligesom det er
>ligeså forskrækkeligt, at der er afgiftsplagede købere til den...

Før vi får set os om, kommer der en pick-up-udgave af Porsche 911 med
ladet foran naturligvis...

--
Don't mess with left-wing activists.....

.....it's not nice to pick on retards!

Fra : Mogens

Dato : 11-09-07 05:06

"William 'Billy-Boy' Boysen" <Billy-Boy.er.med@tur.for.første.gang> skrev i
en meddelelse news:akcbe354uei0l0tegh32cp8cdt1a9lcsjp@4ax.com...

> Før vi får set os om, kommer der en pick-up-udgave af Porsche 911 med
> ladet foran naturligvis...

Gad vide om det er lovligt?
Et varerum er vel et varerum blot det opfylder kravene
ved. mål osv...

Fra : William 'Billy-Boy' ~

Dato : 11-09-07 08:33

On Tue, 11 Sep 2007 04:05:30 GMT, "Mogens" <no@reply.nu> wrote:

> [...]
>
>Gad vide om det er lovligt?
>Et varerum er vel et varerum blot det opfylder kravene

Man skal også kunne kigge ud over halmballen...

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 10-09-07 22:14

On Mon, 10 Sep 2007 16:15:07 +0200, "Bjarne" <vesterport@gmail.com>
wrote:

>http://www.business.dk/article/20070910/break/109101021/
>
>Hmmmmmmm er min kommentar...

Tja, så mangler der bare en hardtop der passer i bilens oprindelige
design, så er det vel historien om Camaro Z28 om igen.
--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-09-07 22:46

>Tja, så mangler der bare en hardtop der passer i bilens oprindelige
>design, så er det vel historien om Camaro Z28 om igen.

Jeg sad og tænkte nøjagtig det samme...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Anders Majland

Dato : 11-09-07 16:25

> Tja, så mangler der bare en hardtop der passer i bilens oprindelige
> design, så er det vel historien om Camaro Z28 om igen.

Den er de nok ved at slive grater af nu (fra stiksaven) og venter med at
montere til skat har færdigbehandlet afgiften på den her ....

Men da jeg læste at de friholdt pickups fra stramningen lå den jo lige til
højrebenet ....

Det eneste der vil hjælpe er en total omlægning af registreringsafgiften så
der sket ikke er nogle huller at lede efter ...

Fra : Anders

Dato : 12-09-07 17:44

> Hmmmmmmm er min kommentar...

Nu er jeg ikke Audi-elsker - langt fra, men det der er da blasfemi!

- Anders