OT: Bliver lige nødt til at dele denne med~
Fra : Andersen [3650]

Dato : 10-09-07 14:43

Har lige tyvstjålet en vittighed fra vittighedsgruppen
der har lidt relevans til denne.
Den har udgangspunkt i hvorfor der er lønforskel.
Here goes:

---Start på tyveriet---
En mekaniker var ved at tage motoren ud af en BMW, da en verdensberømt
kirurg kom ind på værkstedet. Mekanikeren råbte efter lægen:
- Hej, må jeg lige stille dig et spørgsmål?

Kirurgen, som var en smule overrasket, gik over til mekanikeren.
Mekanikeren rejste sig, og tørrede sine hænder med noget twist og sagde:
- Se på denne motor, jeg kan også åbne "hjerter", tage ventiler ud,
reparere dem, og sætte dem sammen igen, og når jeg er færdig, så er de
lige som nye. Så hvorfor tjener du kassen, når jeg kun får, så jeg lige
kan klare mig?

Lægen lænede sig ind til den unge mekaniker og hviskede:
- Prøv at gøre det mens motoren stadig kører!
---slut på tyveriet---

Forsat god dag

Andersen [ 3650 ]
Smid brugere af SPAMFIGHTER i søen

Fra : John T.

Dato : 10-09-07 17:59

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse
> Har lige tyvstjålet en vittighed fra vittighedsgruppen
> der har lidt relevans til denne.
> Den har udgangspunkt i hvorfor der er lønforskel.

Den var bare rigtig gó.
Mvh. John

Fra : Mogens

Dato : 11-09-07 05:12

"John T." <tilsted.bingo@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Den var bare rigtig gó.

Jeg synes, historien om Kim og hans Polo er bedre
(ej citeret, idet den er viiist 3 gange tidligere - kan godt
gøre det igen, hvis det er...)

Fra : William 'Billy-Boy' ~

Dato : 10-09-07 21:56

On Mon, 10 Sep 2007 15:42:30 +0200, "Andersen [3650]" <siger@det.ikke>
wrote:

>Har lige tyvstjålet en vittighed fra vittighedsgruppen
>der har lidt relevans til denne.

Det skal du ikke tage dig af, for jeg nakkede den fra iGoogle.

--
Don't mess with left-wing activists.....

.....it's not nice to pick on retards!