GPS
Fra : Martin

Dato : 09-09-07 19:49

R Noob i that world **gg**

Eller hvad er det her en cool nok GPS:

SONY NV-U52

Jeg skal bare kunne hitte vej i DK og især på Sjælland. så er det bare guld
eller er der andet jeg bør kigge på?

Har aldrig haft en men er træt af at fare vild i kbh ;)

Kan fx kode ind hvor man bor og så sige til den "jeg vil hjem" og så siger
den lige hvad man skal for at komme hjem hurtigt?

Evt nogen der har noget brugt eller anbefalinger. Jeg skal have noget
billigt. Behøver ikke kort over hele europa DK er rigeligt itl mig.

Fra : Søren Blom

Dato : 09-09-07 21:26

"Martin" <jadahva@hotmail.com> skrev
> [...]
>
> Kan fx kode ind hvor man bor og så sige til den "jeg vil hjem" og så siger
> den lige hvad man skal for at komme hjem hurtigt?

Alle GPS kan lige det du efterlyser. når du første gang bruger din GPS, så
instater du din hjemmeadresse og du vil til en hver tid kunne vælge
"navigere hjem" men spørg i news:dk.teknik.satellit.navigation der sidder
alle dem som ved noget om dte, selvom nogen af dem også sidder her og tro de
også ved noget om biler

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Henrik B.

Dato : 10-09-07 07:24

"Martin" <jadahva@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Eller hvad er det her en cool nok GPS:
>
> SONY NV-U52

Køb en Garmin i samme prisklasse istedet.

--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : Martin

Dato : 10-09-07 09:58

> Køb en Garmin i samme prisklasse istedet.

Fordi...... er den bedre? eller?

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-09-07 11:30

On 9 Sep., 20:48, "Martin" <jada...@hotmail.com> wrote:
> R Noob i that world **gg**
>
> Eller hvad er det her en cool nok GPS:
>
> SONY NV-U52

Vi har en Sony NV-U71T, som er 3,5" 4:3 skærm med hele Europa og TMC.
Den er god, hurtig og virker helt som den skal.
Jeg savner lidt mulighed for at lave punkter og ruter på PC og så
lægge dem på, men i det daglige er det ikke så vigtigt.

> [...]
>
> Kan fx kode ind hvor man bor og så sige til den "jeg vil hjem" og så siger
> den lige hvad man skal for at komme hjem hurtigt?

Ja, og på Sony laver man bare et omvendt "V" på skærmen med fingrene,
så guider den dig hjem.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
KØBES: Pallegafler til montering på trepunktsophæng og

Fra : Martin

Dato : 10-09-07 17:37

Ja, og på Sony laver man bare et omvendt "V" på skærmen med fingrene,
så guider den dig hjem.

Cool nok sådan en må jeg eje.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-09-07 19:38

On 10 Sep., 18:37, "Martin" <jada...@hotmail.com> wrote:
> Ja, og på Sony laver man bare et omvendt "V" på skærmen med fingrene,
> så guider den dig hjem.
>
> Cool nok sådan en må jeg eje.

http://www.youtube.com/watch?v=hP98fXZo-cQ

Der er også kommandoer for nærmeste af de tre indkodede quick POI's

--
Christian