P-watch ny model
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 09-09-07 15:46

Jeg kunne tænke mig subj. - den der hedder fs02. Men hvor køber jeg den
billigst?

Den gamle model er fin, men jeg regner med den bliver solgt sammen med min
gamle bil :)
--
Per

Fra : Dennis

Dato : 09-09-07 15:56

Per Henneberg Kristensen skrev:
> Jeg kunne tænke mig subj. - den der hedder fs02. Men hvor køber jeg den
> billigst?
>
> Den gamle model er fin, men jeg regner med den bliver solgt sammen med
> min gamle bil :)

Jeg har fået den nye model, men havde den gamle i min gamle bil.
Men jeg synes helt ærligt, at den nye er træls at havde siddende i
ruden. Den gamle sad bedre fast, mens den nye sidder og vipper bagud, og
virker ikke som om den sidder lige så godt fast.

Det kan godt ske den ser smartere ud, men jeg ville heller anbefale den
gamle....

/Dennis

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 09-09-07 16:12

"Dennis" <usenet@mandril.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> ikke som om den sidder lige så godt fast.
>
> Det kan godt ske den ser smartere ud, men jeg ville heller anbefale den

Golf III sælges med den gamle model P-skive :)

--
Per

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-07 18:30

On Sun, 09 Sep 2007 16:55:32 +0200, Dennis <usenet@mandril.invalid>
wrote:

> [...]
>virker ikke som om den sidder lige så godt fast.
>
>Det kan godt ske den ser smartere ud, men jeg ville heller anbefale den

Yep......vores er på vej til genmontering for 2. gang.....dvs. 3.
forsøg )
--
Ivan Madsen
med to OES'ere i huset, som bare er vidunderlige.

Fra : -= JF =-

Dato : 09-09-07 19:36

> [...]
> billigst?
>
> Den gamle model er fin, men jeg regner med den bliver solgt sammen med

Hvad kan 2'eren egentlig som 1'eren ikke kan?

Mvh John - Som har 1'eren, og er meget glad for den!

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 09-09-07 20:30

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i meddelelsen

> Hvad kan 2'eren egentlig som 1'eren ikke kan?

Indstilles til tidszone og benytte en UK-sender ud over Frankfurt-senderen.
Jeg ved ikke om der er mere...

--
Per

Fra : Flemming

Dato : 10-09-07 16:07

Per Henneberg Kristensen wrote:
> "-= JF =-" <null@null.null> skrev i meddelelsen

> Indstilles til tidszone og benytte en UK-sender ud over
> Frankfurt-senderen. Jeg ved ikke om der er mere...

Lys i uret bagpå så man kan se hvad kl. er lige efter man har startet.

Mvh. Flemming

Fra : -= JF =-

Dato : 11-09-07 21:19

Flemming skrev:

> Lys i uret bagpå så man kan se hvad kl. er lige efter man har startet.

Min 1'er tænder lyset i uret på bagsiden når jeg starter og stopper motoren.

--
Mvh. John

Fra : -= JF =-

Dato : 11-09-07 21:18

Per Henneberg Kristensen skrev:

> Indstilles til tidszone og benytte en UK-sender ud over
> Frankfurt-senderen. Jeg ved ikke om der er mere...

Med andre ord - i praksis ingen forskel!

--
Mvh. John

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-09-07 23:11

On Sun, 9 Sep 2007 21:29:40 +0200, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

>"-= JF =-" <null@null.null> skrev i meddelelsen

>Indstilles til tidszone og benytte en UK-sender ud over Frankfurt-senderen.
>Jeg ved ikke om der er mere...

Er der ikke også noget med, at den kan bruges? Dvs. være stabil.. har
godt nok hørt om mange med problemer med 1'eren men ikke 2'eren.

Har dog ingen egen-erfaring og får det heller aldrig.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : -= JF =-

Dato : 12-09-07 16:22

Martin Johansen [6000] skrev:

> godt nok hørt om mange med problemer med 1'eren men ikke 2'eren.

Har nu kørt med min 1'er siden januar, og har endnu ikke oplevet problemer.

> Har dog ingen egen-erfaring og får det heller aldrig.

Det er ellers en behagelighed der vil noget!

--
Mvh. John

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-09-07 21:09

>Har nu kørt med min 1'er siden januar, og har endnu ikke oplevet problemer.

Hvad man hører(1) så er der nogle der virker som vinden blæser - andre
virker perfekt.

>Det er ellers en behagelighed der vil noget!

Jeg parkerer steder hvor der skal bruges skilt ca. 1 gang i måneden.
For mig er det ikke en behagelig, men blot en skæmmende enhed i bilen
der på ingen måder passer ind nogensteder

(1: Man hører jo så meget.. )

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : TG

Dato : 10-09-07 21:03

> Lys i uret bagpå så man kan se hvad kl. er lige efter man har startet.
>
> Mvh. Flemming

Det har 1'eren da også, og hvor løber man lige ind i behovet for at
kunne modtage tids-sgnal fra to forskellige sendere?!?

/TG - som har 1'eren og er glad for den

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 11-09-07 19:21

"TG" <tg4600@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]

Det har 1'eren da også, og hvor løber man lige ind i behovet for at
kunne modtage tids-sgnal fra to forskellige sendere?!?

Afstanden fra Kbh til senderen i UK er noget lignende 2/3 af samme afstand
til senderen i Tyskland.

Men den første version bruger som bekendt senderen i Tyskland...

--
Per

Fra : -= JF =-

Dato : 11-09-07 21:22

Per Henneberg Kristensen skrev:

> Afstanden fra Kbh til senderen i UK er noget lignende 2/3 af samme
> afstand til senderen i Tyskland.
>
> Men den første version bruger som bekendt senderen i Tyskland...

Joh - Men forskellen er jo ens!
Der er jo ikke problemer med at fange signalet fra Frankfurt. så et
signal som er bedre end god er vel ret beset overkill

--
Mvh. John