2008 Honda CBR1000RR - Billeder
Fra : MKS - 74

Dato : 08-09-07 06:16

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-07 23:15

Håber da at det kun er en Fantom tegning , ellers har de sku skidt i
nallerne

Bare min mening , men der er da noget gammel cbr 900 over den front og
udtødning er ikke lige mig hmmmmm

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-09-07 06:33

PE wrote:
> Håber da at det kun er en Fantom tegning , ellers har de sku skidt i
> nallerne
>
> Bare min mening , men der er da noget gammel cbr 900 over den front og
> udtødning er ikke lige mig hmmmmm

Årh - du finder sgu' nok plads til møllen et sted

--
vh
Torben - der ville sidde med knæene uden på kåben på den.

Fra : Janner

Dato : 10-09-07 18:46

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse
> <http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2007/September/sep5-9/sep0607firstpicturesofthe2008hondacbr1000rrfireblade/?&R=EPI-94373>
>
> --
> -Michael
> Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
> http://cbr600.dyndns.dk/

Tror man skal "vænne sig" noget til den ...... Udstødningen er håbløs grim,
men der kommer jo sikkert en anden bette fræk "dævl på" i de fleste
tilfælde.

Fronten ......... mmm ser noget gammeldags ud.

/Jan
Aprilia RSV1000 Tuono

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-07 19:56

Hmmmm man skal ikke vænne sig til en Honda ;/

http://hojnyheter.blogg.se/1189145212_honda_cbr1000rr.html

http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-news/2008-honda-cbr1000rr-patents-revealed-ar40718.html

Var der en der sagde mølle , så er den jo fin alligevel
--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK