Karborator problem???
Fra : Erling Christensen

Dato : 06-09-07 16:34

Jeg tror mit problem ligger i det nye karborator batterie jeg har
monteret, men kan ikke rigtigt finde ud af hvor jeg skal lede....

Problemer er følgende: Når man kører der ud af, og har kun lige
drejet en smulle på gashåndtaget, så er det som om der er tab af Hk,,,
så snart man giver en smule mere gas så er det væk igen...

Det er som sagt kun lige hvor man giver gas og holder den der....
Problemet havde jeg ikke på det gamle karb. batteri, men da det div.
skruer er irret fast, har jeg byttet til det jeg bruger nu...

Som jeg kan forstå på det jeg har læst, så er det nålen og
strålerørret den går ned I som må være årsagen til mit problem... er
det korrekt?

Jeg har tjekket nålene og kan ikke se at de er skæve eller på anden
måde mærket... og det nummer som står stemplet på dem er det samme som
på den I mit gamle karb. sæt.

Inden jeg må til Mek. med det, så vil jeg lige være sikker på, at det
ikke blot er en ting jeg skal klare eller at konklutionen bliver at
det karb. sæt jeg har købt er defekt/slidt, og derfor ikke værd at
arbejde videre med...

Mvh

Erling Christensen
Honda CBR600 F2 '93