Endnu en dumpap snart uden pap
Fra : Ukendt

Dato : 06-09-07 18:46

Er det ved at blive en modesag at blive taget for uforsvarlig kørsel -
kørsel uden rat osv?

http://www.tv2nord.dk/default.asp?PageID=5&NewsCategoryID=1&NewsID=155787

--
/HB

Fra : Klaus G.

Dato : 06-09-07 18:52

> Er det ved at blive en modesag at blive taget for uforsvarlig kørsel -
> kørsel uden rat osv?
>
> http://www.tv2nord.dk/default.asp?PageID=5&NewsCategoryID=1&NewsID=155787
Han mister næppe pappet, medmindre nogen kan vidne. Man ser hverken føre på
filmen, eller nr. plade på bilen. Så det kan i princippet være mig der køre
i min fasters gamle Golf1...

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-07 19:00

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> på filmen, eller nr. plade på bilen. Så det kan i princippet være mig der

Hmm... betinget frakendelse = ny køreprøve og en klækkelig bøde.

Men hva faen får ham til at lægge det på nettet og samtidig billeder af hans
nummerplade.....DOH!

--
/HB

Fra : Mikkel Lund

Dato : 06-09-07 19:37

HB skrev:
> Er det ved at blive en modesag at blive taget for uforsvarlig kørsel -
> [...]

Hov, den bil så jeg i Aars i tirsdags. Det ligner simpelthen noget der
er løgn. Udstødningen hænger og svæver fra side til side, bag ophænget
er så blødt at bil gynger helt åndsvagt og lakken er elendigt lavet.
Tænk at sådan en spand kan kører 140km, eller er det bare speedometeret
der er tunet.
Han burde ha' taget pappet et par år. Så kunne han _måske_ lære det.

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 06-09-07 19:45

On Thu, 6 Sep 2007 19:45:35 +0200, "HB" <hbOOsnabela.dk> wrote:

>Er det ved at blive en modesag at blive taget for uforsvarlig kørsel -
>kørsel uden rat osv?
>
>http://www.tv2nord.dk/default.asp?PageID=5&NewsCategoryID=1&NewsID=155787

nej men hedder man Brian og er 18-19 år og har fået sig en bil med
skørter og et megeanlæg - ja så kommer der nogen ting i hovedet, som
gør én udødelig og utrolig sej - desværre er det kun dem selv. der kan
se det - IDIOTER !
Mogens