Bremseskiver til VF700 magna 85´
Fra : Srdanjovic@gmail.com

Dato : 05-09-07 09:03

Nogle der ligger inde med sådan nogle som de vil af med?

Eller nogle der har kendskab til, om andre skiver kan bruges på denne
model?

Målene er ca. : Ø27,5 og der er 5 steder man kan spænde dem fast på
hjulet.

På forhånd tak

Mvh

Srdan Jovic

Fra : Finn og Angela

Dato : 05-09-07 10:37

"Srdanjovic@gmail.com" <srdanjovic@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

-----------------

Ebay Us er nok bedste bud - på trods af fragten. Jeg fandt et baghjul til
min Maxim som jeg havde hjemme for ca. 500.- (det tog et par måneder, da jeg
ikke ville ofre luftfragt - et par bremseskiver kan ikke koste alverden at
smide på et fly).

Der er en gut der har en del til salg (25$ stk.) og god bedømmelse (99,9%
positiv siden -01 på godt 8000 handler):

http://motors.search.ebay.com/search/search.dll?sofocus=bs&sbrftog=1&catref=C6&from=R10&mppfqy=vf+&satitle=vf+%2B+rotor&sacat=-1%26catref%3DC6&fmmk=&fmmd=&fylo=&fyhi=&mppfqy=vf&sadis=200&fpos=ZIP%2FPostal&sabfmts=1&saobfmts=insif&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=&seller=1&sass=odlidle&fsop=1%26fsoo%3D1&coaction=compare&copagenum=1&coentrypage=search&fgtp=

--
Finn og Angela Christensen
Yamaha XJ: 700N Maxim/900F -4BB

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-07 18:54

[...]

Det må så være en VF 700C , med dobbeltskiver for.
Det ser ikke lige ud til at EBC har dem, har du talt med Itago om at få
lavet nogen?
Men prøv at sende nogle flere mål, jeg tror de skal være Ø276mm, men i hvad
radius sider de 5 huller?
Er skiven hel flad, syntes jeg den ser ud til, hvis ikke, hvor mange mm er
den hævet over navet.
Hvor mange mm skulle den være i tykkelse.
Prøv at komme med målene, så skal jeg se om jeg kan finde noget.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Srdanjovic@gmail.com

Dato : 06-09-07 12:22

Lyder som en rigtig god idé...har bare en smule travlt med at få
skiverne på og få dyret synet og afgiftsvurderet, da der skal laves en
del på MC´en inden jeg skal give den væk i gave midt i november.

Men takker for forslaget

Srdan

Fra : Srdanjovic@gmail.com

Dato : 06-09-07 12:23