For hel.. i sat... møg kæl...
Fra : Jacob Rungwald

Dato : 05-09-07 08:26

Her kommer så lige morgenens sure opstød.

Holder ved sidste kryds ud af Silkeborg mod Århus, foran holder en fin fin
Toyota Avensis D4-D stationcar. Da der bliver grønt, venter jeg på at bilen
foran sætter igang, istedet ruller den så ca 1m tilbage ind i mig ! Hun
sætter igang, efter at have set sig om i spejlene, og gør intet tegn til at
stoppe, jeg dytter og blinker, og får hende ind til siden.

Hendes første ord er, "hvorfor kører du ind i mig?" Allerede der går min
hjerne i baglås og jeg har opgivet alt det her på forhånd. Der er heldigvis
kun kommet en meget lille bule i min nummerplade, og kofangeren er ikke
trykket.

Hvorfor kan folk ikke sige undskyld når de laver noget lort i trafikken, det
er sgu da det mindste man kan. Hun insisterede helt og holdent på at det
hele var min skyld, og at jeg holdt for tæt til at hun kunne sætte igang
uden at ramme mig. Jeg forklarede at der ikke er påkørselsret i DK, men alt
fornuft havde forladt hende.

At hun først bare kører uden at gøre tegn til at stoppe, at hun derefter
giver mig skylden for at køre op i hende, og at hun senere ændrer forklaring
til at hun rullede tilbage, men at det var mig der ikke holdt afstand, siger
mig at hun jo bare havde dårlig samvittighed, men absolut ikke kunne få
ordet "undskyld" over sine læber.

Både mig og min kollega(som kører med mig ind i mellem) kunne simpelthen
ikke fatte at folk kan være så dumme. Hun er helt klart den type der heller
ikke lægger sedler i ruden, på de biler hun påkører på p-pladser.

Nå, men hun ævlede om at vi da godt kunne melde det til forsikringen, men at
da det jo var min skyld skulle jeg alligevel betale det hele. Jeg gav op og
bad hende køre inden jeg blev rigtigt sur, evt kom der et par ikke så pæne
ord ud af min mund, da jeg satte mig ind i bilen, men hold da kæft hvor kan
det pisse mig af sådan noget.

Heldigvis kan bulen i nummerpladen nemt rettes ud, og da jeg ikke gad det
der pjat med forsikringen, og slåskamp med hende om hvis skyld det var, så
må jeg bare lære at holde mindst 3m afstand til biler foran fra nu af.

Mvh
Jacob

Fra : Peter

Dato : 05-09-07 08:35

"Jacob Rungwald" <jacob@rungwald-uden_dette.dk> skrev i en meddelelse

> må jeg bare lære at holde mindst 3m afstand til biler foran fra nu af.
>
> Mvh
> Jacob

Ja nogle er IDIOTER.

Jeg overvejer at montere et kamera, men hun ville nok påstå det ikke var
hende på filmen

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 05-09-07 09:22

"Peter" <petros@petroliumdanmarksnathuer.dk> wrote in message

> "Jacob Rungwald" <jacob@rungwald-uden_dette.dk> skrev i en meddelelse

> Ja nogle er IDIOTER.
>
> Jeg overvejer at montere et kamera, men hun ville nok påstå det ikke var
> hende på filmen

Det sad jeg faktisk også og overvejede på turen til Århus. Sådan et lille
fint spionagtigt et, det kan sagtens gemmes så det ikke kan ses/skæmmer
bilen :)

Mvh
Jacob

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 06-09-07 18:42

> Det sad jeg faktisk også og overvejede på turen til Århus. Sådan et lille
> fint spionagtigt et, det kan sagtens gemmes så det ikke kan ses/skæmmer
> bilen :)

Hvorfor et spionkamera, jeg er ved at lave et system med et webcamera i
bagruden og en streamer hvor der står "Når du nu alligevel er så tæt på, så
smil til kamera'et"

Stef
Der er træt af folk ikke kan holde afstand, specielt på motorvejen, hvor
størstedelen af befolkningen har fået den ide at det er min. 130 kmt.

Fra : Klaus Andersen

Dato : 05-09-07 09:31

> [...]
>
> Hvorfor kan folk ikke sige undskyld når de laver noget lort i trafikken,
> det er sgu da det mindste man kan. Hun insisterede helt og holdent på at

Ja, idioter er der da nok af. Jeg poster lige et billede, i dk.binaer.motor,
af en Fiesta parkeret ved siden af min daværende Carina E.

På afstand så jeg så en småstor ung pige (sikkert lige fået kørekort) med
møje og besvær klemme sig ud.
Resultat: en ordentlig bule i døren. Jeg forklarer hende (meget høfligt) at
det kan jeg ikke acceptere, og at hun kommer til at betale for reparationen.

Hun bliver rasende; Jeg ka´da bare parkere et andet sted, og det er faneme
ikke hendes skyld, og min bil er et stort lokkum som ikke burde have lov til
at køre på offentlig vej (???).
Nå men ... jeg truer med politi, tage mobilen og giver mig til at ringe, men
lægger på da hun går totalt i selvsving, råber og skriger hvor rasende hun
er på mig.
Det ender med et lille opløb af tilskuere. Til sidst falder hun ned, giver
mig person og forsikringsoplysninger, og jeg lader hende smutte.

Dagen efter smadrer en ung fyr min bil totalt; overset vigepligt på åben
landevej (kommer fra lille sidevej).

Resultat: sur pige slipper; ung fyrs forsikring må slippe kassen.

Mvh

KA

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-09-07 09:45

Klaus Andersen skrev:

> Nå men ... jeg truer med politi, tage mobilen og giver mig til at
> ringe, men lægger på da hun går totalt i selvsving, råber og skriger
> hvor rasende hun er på mig.

ROFL

Knallerthjerne
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Bjarne

Dato : 05-09-07 10:32

"Jacob Rungwald" <jacob@rungwald-uden_dette.dk> wrote in message
> [...]
> der pjat med forsikringen, og slåskamp med hende om hvis skyld det var, så
> må jeg bare lære at holde mindst 3m afstand til biler foran fra nu af.

Det sq lige før end at det burde være lovligt at stikke en "kom til fornuft"
flad når sådan en papnæse opfører sig sådan... STAKKELS MAND der er sammen
med hende... Hvis der da findes sådan en...

mvh
Bbjarne

Fra : claus b. p.

Dato : 05-09-07 10:48

"Bjarne" <vesterport@gmail.com> wrote in message

> Det sq lige før end at det burde være lovligt at stikke en "kom til
> fornuft" flad når sådan en papnæse opfører sig sådan... STAKKELS MAND der
> er sammen med hende... Hvis der da findes sådan en...

Man kan sige til en mand at han er en idiot, hans mor er hore og hans søster
burde på Sankt Hans samt at hans kone er grim og dum, og slippe godt fra
det, - men sig til ham at han ikke kan køre bil, og du får et par flade. Og
tilsvarende gælder åbenbart også for kvinder.

/Claus

Fra : Møller

Dato : 05-09-07 11:17

Jacob Rungwald skrev:
> [...]
> kun kommet en meget lille bule i min nummerplade, og kofangeren er ikke

Lige på falderebet:

På vej over Sjæland kørte jeg bag en flot turkis Bondage, han holder
bremseafstand til de forankørende, jeg det samme.
Vi kører de tilladte 130 km/t og overhaler en række biler, pludselig trækker
en sort RAV4 ind foran Pandaens med lavere hastighed, bremseafstand nu 1 m!!
Pandaens klodser fra 1. sec. prøver at trække længere ud til venstre, men
rammer bagerst vs af det store skrumel. de kører lidt videre, men blinker TH
da de er kommet over i højre bane gør trafikken helt i stå p.g.a. et uheld
med 3-4 biler længere fremme.

De to involverede trækker ind i nødsporet, jeg får plads til at komme der
over også.

Til Pandaens: hvis du får brug for et vidne på at RAV4 trak ind forand dig og
uden at orienter sig, så har du her mit telefonnr. test det lige, for min
kone sidder henne i bilen og vil tage telefonen: det virkede. RAV'e: jeg har
nu en anden opfattelse"

Jeg: "det er meget mulig, men jeg er villig til at stille op i hvilken som
helst retssal i DK og vidne på, at du maste dig ind og forsagede et uheld,
du var heldig, at andre holdt bremseafstand og reagerede hurtigt, ellers
kunne det være blevet en ulykke, og jeg ved, at selvom bulen er bag i din
bil, og foran i Handaen, så vil får du al skyld samt en bøde for uforsvarlig
kørsel".
jeg har haft en tilsvarende sag fra lyngbyvejen, det blev dyrt for den der
kørte ind foran og bremsede, kørte videre, medens to andre biler fik buler,
jeg havde nummeret, og politiet hentede ham, og så faldt hammeren.

Møller

Og jeg vil gøre det igen og igen, vidne fordi der er for mange der slipper
af sted med deres fejl og løgne.

jeg har personligt været ved at slæbe en i retten der gav mig skyld for et
uheld, hvor han hvor der var to venstresvingende baner overhalede indenom og
ødelagde min venstre side. Han slap heller ikke

Møller

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-09-07 11:43

"Jacob Rungwald" <jacob@rungwald-uden_dette.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Hun sætter igang, efter at have set sig om i spejlene, og gør intet tegn
> til at stoppe, jeg dytter og blinker, og får hende ind til siden.

Belært af erfaring fra andre sammenhænge starter jeg mit videokamera i min
mobil før jeg kontakter vedkommende.

--
Per

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-09-07 13:40

> [...]
>ord ud af min mund, da jeg satte mig ind i bilen, men hold da kæft hvor kan

DET fatter jeg ikke.. jeg havde trukket kællingen gennem hele møllen
og jeg havde NYDT hvert sekund det ville tage.

Ene og alene pga. at dumhed skal straffes når det er i den kaliber.

Hun havde simpelthen fået hele turen..

Sådan en møgkælling. Hun kan fanme være glad for det ikke var mig...
så havde kun kunne lede efter hendes nøgler langt inde på marken og
pænt vente til politiet kom - så skulle jeg smilende tage imod en bøde
for, at smide hendes nøgler væk og hun var kommet til, at betale for
ny nummerplade OG en ny kofanger... bare fordi hun er dum.. Skal der
være bøvl så lad der være bøvl - men lad os gøre det ordentlig!

Omvendt.. havde hun sagt undskyld.. så havde jeg nok ikke gjort mere
ud af det end rettet pladen til og sagt fortsat god dag.

Men kællingen havde nok ikke kunne tænke så langt til, at det var det
eneste der skulle til.

Grr...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 05-09-07 14:40

"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> wrote in message

> DET fatter jeg ikke.. jeg havde trukket kællingen gennem hele møllen
> og jeg havde NYDT hvert sekund det ville tage.

Problemet er at det jo ville blive påstand mod påstand med forsikringen, hun
ville holde på at jeg kørte op i hende, og omvendt.

Hvis der var sket mere, så havde jeg gjort det, men min tid er for dyrebar
til at bruge alt den tid på det.

> Men kællingen havde nok ikke kunne tænke så langt til, at det var det
> eneste der skulle til.

Hun var dummere end vådt bølgepap, og så var den ikke længere :)

Mvh
Jacob

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-09-07 15:27

>Problemet er at det jo ville blive påstand mod påstand med forsikringen, hun
>ville holde på at jeg kørte op i hende, og omvendt.

Jep. Men har jeg ret, vil jeg ha' ret :) Altså når de opfører sig
sådan. Så går der Rasmus Modsat i mig...

>Hvis der var sket mere, så havde jeg gjort det, men min tid er for dyrebar
>til at bruge alt den tid på det.

Okay.

>Hun var dummere end vådt bølgepap, og så var den ikke længere :)

Jeg arbejder med bølgepap til dagligt så om nogen må jeg vide hvor
dumt det så er.. og du har ret - det er meget dumt.. lol

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Tau

Dato : 05-09-07 18:03

> [...]
> der pjat med forsikringen, og slåskamp med hende om hvis skyld det var, så
> må jeg bare lære at holde mindst 3m afstand til biler foran fra nu af.

For nogle år siden oplevede jeg det samme 2 gange af samme bilist. Han
prøvede at få bilen igang, men endte med at bakke ind i min bil.
Det skal siges, at det var min kone der var chauffør, da min grænse for
hvor meger der må drikkes, når der også skal køres, var overskredet.
Jeg stod ud af bilen og ville lige forklare bilisten foran hvordan man
sætter den i 1 gear. Jeg kiggede på ham og måtte konstantere at større
brændert har jeg sjældent set.
Uheldigvis for ham, kom der en mc. betjent forbi, og spurgte til, hvad der
var galt.
Han kunne ved selvsyn se, at den var helt gal og fortaltre hvad klokken var
og han var anholdt.
Nu komme vi til sagen kerne, Han havde kæreste problemer, og hængte sig
samme aften i arresten i Aalborg. Jeg havde det lidt dårligt med det, men
det var jo ikke min skyld.
Ham havde jeg sku ondt af.
Jeg ved ikke om du kan være så heldig, at kvinden der kørte ind i dig kuinne
finde på at tage strikken, hun var nærmest lidt dum eller bange for manden,
hvis din fortælling er rigtigt.

Vh
Poul

Fra : Steffen

Dato : 05-09-07 19:18

Jacob Rungwald <jacob@rungwald-uden_dette.dk> wrote:
Lidt citater:

> [...]
> Allerede der går min hjerne i baglås
> kofangeren er ikke trykket.
> men hold da kæft hvor kan det pisse mig af sådan noget.

Ja-det fjernede da en masse tvivl om, rigtigheder i at der er for megen
aggresivitet i trafikken, når man kan hidse sig så meget op over et
uheld, der faktisk kun næsten skete.

med de bedste hilsner
steffen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-09-07 19:42

>Ja-det fjernede da en masse tvivl om, rigtigheder i at der er for megen
>aggresivitet i trafikken, når man kan hidse sig så meget op over et
>uheld, der faktisk kun næsten skete.

Tror du nogen var blevet hidsige hvis kællingen havde stået ved sin
fejl?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : alexbo

Dato : 05-09-07 20:01

"Martin Johansen skrev

> Tror du nogen var blevet hidsige hvis kællingen havde stået ved sin fejl?

Tja, enten bliver man hidsig eller også gør man ikke, om der er en grund
eller ej betyder ikke så meget.
Det er de hidsige der forfølger medtrafikanter de føler har generet dem, det
er de hidsige der mister kontrollen over sig selv og skaber farlige
situationer i trafikken.

Hvis man kunne måle hidsighed så kunne man sætte en grænse for tilladt
hidsighed, og derved gavne trafiksikkerheden.

Hvis ikke man kan styre sig selv, bør man ikke have lov til at styre en bil.

mvh
Alex Christensen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-09-07 20:10

> [...]
>Det er de hidsige der forfølger medtrafikanter de føler har generet dem, det
>er de hidsige der mister kontrollen over sig selv og skaber farlige

Hvis de hidsige ikke får en grund så sker der ingenting ;) Det kaldes
konsekvenspædagogik over for dem der laver dumme ting - de oplever, at
det skal man ikke = de lader være fremover.

Ligesom hestene og køerne på marken.. de rører ikke hegnet for de har
længe lært, at det gør ondt

Og i bund og grund er vi mennesker jo kun dyr.. Vi kan alle lære.

>Hvis ikke man kan styre sig selv, bør man ikke have lov til at styre en bil.

De fleste kan styre sig selv - det valgte Jakob. Som jeg beskrev min
reaktion var det også, at styre sig selv = et bevidst valg.

Noget helt andet var hvis jeg bagefter angrede og ikke kunne forstå
jeg reagerede som jeg gjorde... og det er slet ikke tilfældet ;)

Jeg er enig i, at hvis man ikke kan styre sig selv så bør man ikke
køre bil. Men du er nødt til, at skelne mellem frivillig og ufrivillig
aggression :)

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Brian

Dato : 05-09-07 20:19

Martin Johansen [6000] wrote:

> Jeg er enig i, at hvis man ikke kan styre sig selv så bør man ikke
> køre bil. Men du er nødt til, at skelne mellem frivillig og ufrivillig
> aggression :)

Sikke noget røvl - hvis det er en frivillig aggesion, for at bruge dit
udtryk, er det nok ikke noget der har været værd at hidse sig op over i
første omgang.

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-09-07 20:27

>Sikke noget røvl - hvis det er en frivillig aggesion, for at bruge dit
>udtryk, er det nok ikke noget der har været værd at hidse sig op over i
>første omgang.

Jeg synes ikke det er noget vrøvl, men det må du jo selv om :)

Jeg har bare ikke noget til overs for den slags folk og vælger, at
reagere som jeg gør..

At du ikke kan forstå det kræver jeg ikke... men du skal ikke prøve at
bilde mig ind det er noget vrøvl ;)

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Brian

Dato : 05-09-07 20:31

Martin Johansen [6000] wrote:

> At du ikke kan forstå det kræver jeg ikke... men du skal ikke prøve at
> bilde mig ind det er noget vrøvl ;)

Bare rolig, det vil jeg ikke engang prøve på, Rasmus...

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-09-07 20:47

> Rasmus...

.... Modsat ;)

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : alexbo

Dato : 05-09-07 20:39

"Martin Johansen skrev

> [...]

ny nummerplade OG en ny kofanger... bare fordi hun er dum.. Skal der
være bøvl så lad der være bøvl - men lad os gøre det ordentlig!"

Jeg formoder det er ovenstående du kalder frivillig aggression, jeg kalder
det ren idioti.
Den dumme kælling ringer til sin mand, som også er en hidsigprop, så han
kommer med et par venner, så du kan lære det.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-09-07 20:50

>Jeg formoder det er ovenstående du kalder frivillig aggression, jeg kalder
>det ren idioti.

Du behøver ikke citere mig - jeg husker hvad jeg har skrevet og står
gerne ved det.

Jeg kalder hendes reaktion for idioti. Med ondt skal ondt fordrives?

>Den dumme kælling ringer til sin mand, som også er en hidsigprop, så han
>kommer med et par venner, så du kan lære det.

Ja så er det mig der lærer en lektie. Jeg er vel ikke anderledes end
alle de andre?

Nåååh nej.. du tænkte du hellere måtte skrive det fordi jeg nok ikke
selv havde tænkt det kunne tage den drejning. Åh ja jeg forstår.
Undskyld Alex... håber du kan tilgive mig for min kådhed!!! Eller
noget...

>Det kaldes konsekvenspædagogik over for dem der laver dumme ting - de
>oplever, at
>det skal man ikke = de lader være fremover.

Du er så sjov Alex.. meget belærende og "klog".. Og politisk korrekt.
Hvad du siger og mener er altid korrekt.. eller hva?

Du ændrer dig nok aldrig.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Finn Guldmann

Dato : 08-09-07 05:02

alexbo skrev:
> Hvis man kunne måle hidsighed så kunne man sætte en grænse for tilladt
> hidsighed, og derved gavne trafiksikkerheden.
> Hvis ikke man kan styre sig selv, bør man ikke have lov til at styre en bil.

Lad os få det indført, så ville der blive masser af plads på vejene.

--
MVH Finn

Når folk nu med al ønskelig tydelighed har bevist at de hverken kan,
vil eller tør køre bil, hvorfor lader de så ikke være?

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 06-09-07 06:37

"Steffen" <steffSLET@DETTEpost6.tele.dk> wrote in message

> Ja-det fjernede da en masse tvivl om, rigtigheder i at der er for megen
> aggresivitet i trafikken, når man kan hidse sig så meget op over et
> uheld, der faktisk kun næsten skete.

Du skal ikke komme og fortælle mig at du bare ville bukke dig forover og
tage den i rø... hvis det var dig ?

"Nå, undskyld at du ikke kan køre bil, og derfor trillede ind i mig, det er
helt klart min skyld, undskyld undskyld, vil du ikke have mine
forsikringspapirer så du kan få udbedret ridsen på plastikdimsen over dit
anhængertræk? Du skal endelig ikke sige undskyld til mig, det klarer vi
uden, jeg påtager mig uden vrøvl helt klart alt skyld, vi skal ikke have
noget unøddig aggresivitet i trafikken. Din holdning og beskyldninger er
helt normal for alle folk der ved de har lavet lort i den, men ikke vil
indrømme det. Med venlig hilsen Steffen. PS kør nu forsigtigt, eller dvs kør
du bare som du vil, vi andre skal nok tage skylden for dig."

Mvh
Jacob

Fra : Steffen

Dato : 06-09-07 08:04

Jacob Rungwald <jacob@rungwald_fjernes.dk> wrote:

> "Steffen" <steffSLET@DETTEpost6.tele.dk> wrote in message

> Du skal ikke komme og fortælle mig at du bare ville bukke dig forover og
> tage den i rø... hvis det var dig ?

Dit sprog viser jo helt tydeligt, at du stadig er utroligt ophidset.
Dvs. at du nu er på andendagen af et vildt hysteri over en bule i en
nummerplade. Er det ikke usundt for helbredet?

mvh
steffen

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 06-09-07 08:45

> Dit sprog viser jo helt tydeligt, at du stadig er utroligt ophidset.
> Dvs. at du nu er på andendagen af et vildt hysteri over en bule i en
> nummerplade. Er det ikke usundt for helbredet?

Jeg er skam ikke ophidset, det var mere en "figure of speach" og en tanke
tilbage til Liar Liar.

Men dine indlæg viser med alt tydelighed at du ikke fatter en brik af
hvorfor jeg rent faktisk blev sur, det er jo ikke pga den lille bule i
nummerpladen. Det var kun fordi hun begyndte at skylde skylden over på mig
at jeg blev sur, jeg har skam været ude for en situation med en tidligere
bil, hvor føreren direkte bakkede ind i mig med så stor kraft at kofangeren
blev trykket og revnede, men den situation blev løst uden hævelse af stemmer
fra nogen parter, da jeg jo godt ved det ikke var med vilje, og han var
meget ked af det han havde gjort, og sagde undskyld.

Men da der er forskel på hvordan vi opfatter vores biler, er der også
forskel på hvordan vi takler situationer, hvor vores dyre biler bliver udsat
for skade. Du er åbentbart typen der er totalt ligeglad med din bil, og
glædeligt påtager dig alt skyld for uheld i trafikken.

Held og lykke med det i fremtiden. Hvis du en dag kommer ud til din bil, og
den har en stor fed ridse i skærmen, indeholdene lidt grå metallak, så vend
tilbage, for så har jeg helt klart et emne der kunne have gjort det, men
stukket af fra det.

Så er det godt du ikke bliver sur, og bare betaler ved kasse 1.

Mvh
Jacob

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 06-09-07 14:20

steffSLET@DETTEpost6.tele.dk (Steffen) skrev :

>Dit sprog viser jo helt tydeligt, at du stadig er utroligt ophidset.
>Dvs. at du nu er på andendagen af et vildt hysteri over en bule i en
>nummerplade. Er det ikke usundt for helbredet?

Du er da en dygtig fyr, at det nu pludseligt skal være Jacob's
fejl/skyld, at han bliver knotten over at en nød ikke er sit ansvar
voksent.

Tro mig - jeg ville sgu' da også blive temmeligt irriteret over at en
dum gås, eller tåbelig stodder - triller baglæns og rammer min bil

(Jacob er nok en mere balanceret fyr, end du tiltror ham)

--
Jan_stevns

Fra : Lars Knudsen

Dato : 06-09-07 19:36

On Wed, 5 Sep 2007 09:26:07 +0200, "Jacob Rungwald"
<jacob@rungwald-uden_dette.dk> wrote:

>Her kommer så lige morgenens sure opstød.

Hehe.. Minder mig lidt om hende der bakkede ud i mig på en lille
sidevej til Grønningen i København. Jeg bakker ud, sætter bilen i D og
ruller langsomt da jeg opdager at en på min venstre side begynder at
bakke.... Lige ud i venstre fordør... Bonk... Det gav lidt buler.

Hendes første kommentar var - "Kom du kørende med meget høj fart?" -
næh.. Sådan set ikke.. Jeg nåede at bremse helt op.. Endda give hende
et dyt før hun ramte min bil.

Akja.. Hun talte jo ikke i mobil.. Til gengæld fumlede hun med at få
ild i en cigaret imens hun bakkede, men det er jo også stadig lovligt.

** Lars

Fra : Hans

Dato : 08-09-07 07:09

On 2007-09-06 20:36:22 +0200, Lars Knudsen <noemail@in.this.place> said:

> Lige ud i venstre fordør... Bonk... Det gav lidt buler.
> Hendes første kommentar var - "Kom du kørende med meget høj fart?" -

Haha sådan er kvinder bare... Har også prøvet at få en bildør, hamret i
min dør. "Kvinden" der gjorde det, steg bare ud af bil og lod som
ingenting. Da jeg komfronterede hende med det, var hun meget
uforstående - det er jo bare en bil sagde hun!

Så derfor parkerer jeg så vidt muligt, uden for kvinders rækkevidde ;)

--
Hans Mouridsen
Peugeot 207 HDi

Fra : Kate

Dato : 08-09-07 19:51

Hans <hom@FJERNMIG@pc.dk> wrote in

> Så derfor parkerer jeg så vidt muligt, uden for kvinders
> rækkevidde ;)

fordi mænd absolut ikke laver den slags ting?

Spøjs for så findes der altså slet ingen mandlige bilister,
overhovedet.

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.

Fra : x Vuf x

Dato : 09-09-07 20:31

On Sat, 08 Sep 2007 20:51:04 +0200, Kate wrote:

>fordi mænd absolut ikke laver den slags ting?
>Spøjs for så findes der altså slet ingen mandlige bilister,
>overhovedet.

Ja det ved jeg ikke, men hvor mange mænd kan
parrallelparkere? Ingen af dem, jeg kender!

--
Mvh Sonja sonpapinospam@gmail.nospamcom fjern nospam for og bag
http://www.sonpet.dk/

Katte har ikke ejere...De har personale!