Er der nogen her der har importeret fra US~
Fra : Bjarne

Dato : 04-09-07 08:18

Og hvordan med prisen, told og hvad der ellers er af besværligheder?

Jeg tænker ikke nogen specifik bil. Kan man få en bil over til f.eks
banekørsel uden at skulle betale specielt meget til told og skat?

mvh
Bjarne

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 04-09-07 16:21

Bjarne wrote:

> Jeg tænker ikke nogen specifik bil. Kan man få en bil over til f.eks
> banekørsel uden at skulle betale specielt meget til told og skat?

Nej, alle varer der importeres fra alt andet land end EU bliver belagt
med told og moms, dog er gaver undtaget... Meen du skal vist have
argumenterne iorden hvis man skal overbevise etaten om at den
sidstankomne nascar er en personlig gave

Der kan dog sikkert spares noget ved at importere "dimsen" ind i EU til
et land med en noget mindre ublu moms end vores, og så derefter købe
"dimsen" af "ejeren" i det EU-land for derfter at hive den helt hjem, så
slipper du nemlig for evt. udligning af moms..

Thore

Fra : Bjarne

Dato : 05-09-07 09:42

"SmaRTrxxv" <thore@snaps.dk> wrote in message

> [...]
> af "ejeren" i det EU-land for derfter at hive den helt hjem, så slipper du

hahahaha Ja en Nascar... kunne være sejt... Nå, men svogerens onkel har
nogle gamle M6'ere til 5000usd, kunne være sjovt at få sådan en bandit
over... jeg må gruble lidt over det.

Bjarne