Så har Völlen taget et skarpt hjørne.....
Fra : Brian Sørup

Dato : 03-09-07 15:41

....den har nået 150000 på klokken, og har 2 års fødselsdag (altså i mit
ejerskab) på Søndag.
Se evt. indlæg i d.b.m.
I de to år har jeg skiftet en pakdåse i enden af udstødningsknasten, og
lavet alm. service incl. skift af tandrem og vandpumpe.
Den har været til syn 2 gange og begge gange gået igennem uden
anmærkninger.
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 03-09-07 15:53

On Mon, 3 Sep 2007 16:41:01 +0200, "Brian Sørup"
<camaroFJERNpower454@hotmail.com> wrote:

> [...]
>lavet alm. service incl. skift af tandrem og vandpumpe.
>Den har været til syn 2 gange og begge gange gået igennem uden

Ja, alt det mas har man ikke når man kører Hyundai.

Men når det nu er en Volvo, så ser det da ud som om du har været
heldig med den.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Brian Sørup

Dato : 03-09-07 16:23

> Ja, alt det mas har man ikke når man kører Hyundai.
>
> Men når det nu er en Volvo, så ser det da ud som om du har været
> heldig med den.

Held indtræffer når grundige forberedelser tilstødes af gunstige
omstændigheder

Jeg var faktisk ved at se på Koreaner da barn nr. 3 meldte sin ankomst -
jeg havde en Kia Magentis V6 i kikkerten og finansieringen var stort set
på plads da konen begyndte at bule ud - men så skulle vi pludselig
(stadig) bruge plads til barnevogn, klapvogn og diverse ting der
anvendes i forbindelse med yngelpleje.
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 03-09-07 16:30

On Mon, 3 Sep 2007 17:22:49 +0200, "Brian Sørup"
> [...]

>mit
>og

>Held indtræffer når grundige forberedelser tilstødes af gunstige

Aldrig har du haft så meget ret.

>--

>Jeg var faktisk ved at se på Koreaner da barn nr. 3 meldte sin ankomst -

>--

Du kan bare lade være med de narrestreger.

Brian, du er ramt af en hård skæbne.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Brian Sørup

Dato : 03-09-07 16:54

> Brian, du er ramt af en hård skæbne.

Det siger jeg også til konen, men hun ruller bare med øjnene og siger,
suuuuuuuk........

--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Møller

Dato : 03-09-07 19:02

Brian Sørup skrev:

> Jeg var faktisk ved at se på Koreaner da barn nr. 3 meldte sin ankomst -
> jeg havde en Kia Magentis V6 i kikkerten og finansieringen var stort set
> på plads da konen begyndte at bule ud

http://www.netdoktor.dk/sex_samliv/fakta/praevention_hvilken.htm

Møller

Fra : Brian Sørup

Dato : 03-09-07 22:37

"Møller" <M@g2net.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.netdoktor.dk/sex_samliv/fakta/praevention_hvilken.htm

Jeg har valgt denne her :
http://www.netdoktor.dk/sunderaad/fakta/sterlisationmaend.htm - det var
faktisk ikke så slemt som jeg umiddelbart troede....
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Møller

Dato : 04-09-07 11:00

Brian Sørup skrev:
> Jeg har valgt denne her :
> http://www.netdoktor.dk/sunderaad/fakta/sterlisationmaend.htm - det var
> faktisk ikke så slemt som jeg umiddelbart troede....

Nå bare frem med saksen og noget sytråd, jod og lidt plaster, så er det fikset.

Møller