Tal lige om spil af penge (hvis det er rig~
Fra : Jacob Rungwald

Dato : 03-09-07 14:48

http://ekstrabladet.tv/nyheder/indland/article333511.ece

Check lige det her klip.

Over en ½ mill siger de han har brugt på hans gamle Corolla !

Det må da være de ringeste penge nogensinde givet ud på en bil der ikke en
gang kan synes ?

Mvh
Jacob

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 03-09-07 14:53

"Jacob Rungwald" <jacob@rungwald_fjernes.dk> wrote in message

Spild af penge skulle der selvf stå i subject :)

Mvh
Jacob

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-09-07 15:06

Jacob Rungwald skriver:

> Check lige det her klip.
>
> Over en ½ mill siger de han har brugt på hans gamle Corolla !

"Når jeg skal ud at køre sætter jeg altid prøveplader på, for så kan
politiet ikke gøre noget."

Det kan de så nu, for nu har han selv bevist at han snyder med
prøveplader.........

Klau
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Brian Sørup

Dato : 03-09-07 15:42

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en
meddelelse news:46DC14C4.EE6D0555@du.kan.finde.den...
> [...]
> politiet ikke gøre noget."
>
> Det kan de så nu, for nu har han selv bevist at han snyder med

Det kan de også alligevel, prøveplader er ikke en fribillet til at køre
med hvadsomhelst på vejene.
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Anders Houmark

Dato : 03-09-07 17:49

"Jacob Rungwald" <jacob@rungwald_fjernes.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Over en ½ mill siger de han har brugt på hans gamle Corolla !
>
> Det må da være de ringeste penge nogensinde givet ud på en bil der ikke en

Tjah hvis det er ens hobby synes jeg det er ligegyldigt hvad man bruger sine
egne penge på. Det er jo godt for vores alles økonomi hvis han går ud og
bruger en masse penge på diverse skærme (om jeg forstår det fede i 10 små
gnallede skærme hvor du ikke engang kan læse underteksterne, i forhold til 1
ordentlig stor skærm)

En ting jeg dog synes er mærkeligt er den måde tingene bare ser kastet ind
på? F.eks. hans skærme foran i bilen, når man ser det gennem højre fordør
ligner det at de sidder skævt? Og "baglygte-skærmene" er da monteret
mærkeligt.. eller er det videoen som snyder?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Brian

Dato : 03-09-07 22:03

"Anders Houmark" <sunsitenews@andersh.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ligner det at de sidder skævt? Og "baglygte-skærmene" er da monteret
> mærkeligt.. eller er det videoen som snyder?

Nej, den ligner da en omgang l*rt. Instrumentbordet er lavet på en
formiddag, muligvis med en smule alkohol i blodet (kvaliteten af filmen og
vinklen kan snyde lidt på det punkt)...

Fra : ShutEye

Dato : 03-09-07 22:07

> Nej, den ligner da en omgang l*rt. Instrumentbordet er lavet på en
> formiddag, muligvis med en smule alkohol i blodet (kvaliteten af filmen og
> vinklen kan snyde lidt på det punkt)...

Citat fra klippet:
"der er brugt 200 arbejdstimer"!
Ja så skal han fandeme også skynde sig for at nå at montere alt det gejl :)

Fra : Anders Houmark

Dato : 05-09-07 18:15

"ShutEye" <no@no.no> skrev i meddelelsen

> Citat fra klippet:
> "der er brugt 200 arbejdstimer"!
> Ja så skal han fandeme også skynde sig for at nå at montere alt det gejl
> :)

Det tænkte jeg også. "op til" en halv million (det kan være 45000 kroner,
hvilket nok er tættere på hvad den bil er værd?) og de timer. Synes man
hører 1000+ timer på mange folks projekter.. men man kan sandelig også se
forskel hehe