BMW 540I e34
Fra : Jesper Lynge

Dato : 02-09-07 21:04

Hej, jeg er ved at erhverve mig en 540I årg 94, 340.000 km, e34, er der
nogen som har noget man skal være specielt opmærksom på?

Mvh Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-07 21:25

"Jesper Lynge" <lynge81@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej, jeg er ved at erhverve mig en 540I årg 94, 340.000 km, e34, er der
> nogen som har noget man skal være specielt opmærksom på?
>
> Mvh Jesper

Høje km og rust.
De er ofte kørt hårdt, så vær obs på tilstanden generelt. Tjek også
olieforbrug.

Fra : Brian S Jensen

Dato : 02-09-07 21:30

"TBJ" <bruussnabelaosprikdk> skrev i en meddelelse

> "Jesper Lynge" <lynge81@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Høje km og rust.
> De er ofte kørt hårdt, så vær obs på tilstanden generelt. Tjek også
> olieforbrug.

Hej

Vedr. rust, så er det da ikke så slemt ?!

E34 plejer at få lidt ved tankdæksel samt bagklap (omkring nr.pladelys) - og
hvis
man er rigtig uheldig, så kan dørene have lidt i sealingerne

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-07 22:40

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Vedr. rust, så er det da ikke så slemt ?!
>
> E34 plejer at få lidt ved tankdæksel samt bagklap (omkring nr.pladelys) -
> og hvis
> man er rigtig uheldig, så kan dørene have lidt i sealingerne

Jeg har sørme set mange, hvor der var massive rustangreb (især mange efter
stenslag).
Men hvis den har fået supplerende rustbeskyttelse, så er der ikke så meget.

Men ellers dørlister, skærmkanter, rundt langs forrude, motorhjelm, bagklap,
dørbunde (sealinger), paneler.
Som en anden skriver, så er det nok en god idé at få skidtet tjekket på fdm
testcenter.
Mvh Tommy

Fra : Stefan Jensen

Dato : 02-09-07 21:29