Hvor finder jeg et "fælles-værksted" ?
Fra : John Sahl

Dato : 02-09-07 13:37

Hej alle,

Nu hvor jeg har relokeret familien til midt på Sjælland, så leder jeg i det
små efter et værksted, gerne et sted hvor man er 2-3-4-5-6 stykker om
udgifterne, men søgningen på DBA og i de lokale aviser giver ikke rigtigt
noget.. Det skal trods alt være til at betale.

Er der nogen som lige kender til noget, eller har hørt om noget?

Det er trods alt sjovere at gå og skrue når man er flere til stede og kan få
en hånd med, eller selv give en hånd med til nogen af de fysisk/eller
psykisk mere udfordrende opgaver

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 02-09-07 13:40

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> få en hånd med, eller selv give en hånd med til nogen af de fysisk/eller

Du må da godt komme og skrue på min Previa i min garage og så skal jeg da
nok ævle i timer... No problem

Michael

Fra : John Sahl

Dato : 02-09-07 13:42

Michael Kirkegaard wrote:
> Du må da godt komme og skrue på min Previa i min garage og så skal
> jeg da nok ævle i timer... No problem

Ingen skruer frivilligt på en Previa

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 02-09-07 13:44

> Ingen skruer frivilligt på en Previa
>
> --

Joeh.....mig.

hmmm...

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 02-09-07 14:07

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev :

>Joeh.....mig.

>hmmm...

John driller bare ;)

ps. jeg nåede aldrig op til dig - der indtrådte noget uventet ...
meget uventet.

--
Jan_stevns

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 03-09-07 16:56

<jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse

> John driller bare ;)
>

> ps. jeg nåede aldrig op til dig - der indtrådte noget uventet ...
> meget uventet.

Nåeehhhh...
Så var det derfor at jeg ikke så dig..
Puha, der blev jeg helt nervøs

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 02-09-07 14:06

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev :

>Ingen skruer frivilligt på en Previa

Og så sad du spændt og ventede hva' ? <fnis>

Jo - det gør man - og den går genem syn i fin stil - ingen
anmærkninger what so ever ....

--
Jan_stevns

Fra : John Sahl

Dato : 02-09-07 14:12

jan@bygteknik.dk wrote:

> Og så sad du spændt og ventede hva' ? <fnis>

Jeg er uskyldig!

> Jo - det gør man - og den går genem syn i fin stil - ingen
> anmærkninger what so ever ....

Jeg var jo lige ved at skrive at siden det er en Toyota, så skal der heller
ikke skrues så tit, men jeg skrev kun ovenstående fordi jeg har hørt rygter
om meget lidt plads ved eventuelle motorarbejder?

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 02-09-07 14:23

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev :

>Jeg er uskyldig!

Tro mig - jeg hørte fløjtelyden helt her over !

>Jeg var jo lige ved at skrive at siden det er en Toyota, så skal der heller
>ikke skrues så tit, men jeg skrev kun ovenstående fordi jeg har hørt rygter
>om meget lidt plads ved eventuelle motorarbejder?

Det er et spørgsmål om vilje - megen vilje !

Når man lærer den at kende, er motorarbejder, kun lidt i stil med at
skifte gearkasse på en Anglia

gudsketak og lov, at maskinen er en ægte slider, med mindre den har
været ejet at tumber. Min spinder som en mis, og løber flot langt på
literen - meget flot endda.

Billund tur/retur klares på en halv tank - det er det samme som
Scorpio'en

--
Jan_stevns

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 02-09-07 13:46

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev :

>Du må da godt komme og skrue på min Previa i min garage og så skal jeg da
>nok ævle i timer... No problem

ROFL!! Dagens griner !

--
Jan_stevns

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 02-09-07 14:08

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev :

>Er der nogen som lige kender til noget, eller har hørt om noget?

kan du definere midtsjælland lidt mere ? Uffemanden kender måske
noget.

Når han vel at mærke ikke leger skribent på Nationen .... fnis....

--
Jan_stevns

Fra : John Sahl

Dato : 02-09-07 14:13

jan@bygteknik.dk wrote:
> kan du definere midtsjælland lidt mere ? Uffemanden kender måske
> noget.

Jeg residerer i 4140 Borup.

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 02-09-07 14:25

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev :

>Jeg residerer i 4140 Borup.

Sgudaffffff..... Og du er ikke kommet på kaffetår endnu ?

Vi er næsten nabo'er ;)

.... joehhh, jeg var der i 5 minutter, så røg jeg i verbaldebat med
en ... øehhhhh..... af anden etnisk herkomst ( Jeg vandt )

--
Jan_stevns

Fra : John Sahl

Dato : 02-09-07 14:58

jan@bygteknik.dk wrote:

> Sgudaffffff..... Og du er ikke kommet på kaffetår endnu ?

Så er det ikke nu jeg skal fortælle at jeg var i Fakse den anden dag?

> Vi er næsten nabo'er ;)

Det er jo kun et bette smuttur !

> ... joehhh, jeg var der i 5 minutter, så røg jeg i verbaldebat med
> en ... øehhhhh..... af anden etnisk herkomst ( Jeg vandt )

Hvorfor undrer det mig ikke? At du vandt altså

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 02-09-07 15:09

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev :

>Så er det ikke nu jeg skal fortælle at jeg var i Fakse den anden dag?

tjaehhh - hvor godtfolk er !

men skulle vejen falde forbi er kaffen altid på kanden

Jeg må hellere daffe ud i fyrrummet igen og komme videre.

--
Jan_stevns

Fra : John Sahl

Dato : 02-09-07 15:19

jan@bygteknik.dk wrote:
> men skulle vejen falde forbi er kaffen altid på kanden

Det er en aftale!

> Jeg må hellere daffe ud i fyrrummet igen og komme videre.

God fornøjelse

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 02-09-07 15:44

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev :

>God fornøjelse

fornøjelse ? Narjjj du - det er sgu trælst.

Men fyret fik jeg da igang igen, ej sjovt, når man løber tør for olie

2 at kattene har fået killinger, og hvad der kommer ind, skal ud igen
- de er jo endnu ikke "stuerene" .

i anførselstegn, fordi det er udekatte, inde for dem, er fyrrummet
--
Jan_stevns

Fra : Uffe Ravn

Dato : 04-09-07 00:29

jan@bygteknik.dk wrote:

> kan du definere midtsjælland lidt mere ? Uffemanden kender måske
> noget.

Nope, jeg har ind i mellem lejet mig ind hos Mobila i Slagelse, men det er
jo på timebasis.

Jeg satser lidt på at få slæverne ind på et automobilværksted, jeg savner at
have adgang til eksempelvis en bremsestand.

> Når han vel at mærke ikke leger skribent på Nationen .... fnis....

Bare rolig det skal ikke ske igen. Nu har jeg hærget Usenet i 9-10 år, så
det bliver jeg sikkert ved med.

Foresten, du snakkede om et bagtøj? Omegaen får kniven tirsdag eller onsdag.

Og til John: Velkommen til Øen igen, hils din viv.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Jørgen L.

Dato : 04-09-07 01:28

> Nope, jeg har ind i mellem lejet mig ind hos Mobila i Slagelse, men det er
> jo på timebasis.

Ja den har jeg også brugt, men havde godt nok problemmer med at få LCeren ud
igen, da de havde stillet en vogn bag ved liften, og der hang en anden bil
oppe på liften ligen inden for porten.

Så jeg er også på jagt efter noget fornuftigt i og omkring
Slagelse/Kalundborg.

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 04-09-07 06:14

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Foresten, du snakkede om et bagtøj? Omegaen får kniven tirsdag eller onsdag.

Jep - hvis det er det samme, så er jeg da nok liebhaver.

Jeg fik jo kun kørt tøsen's Omega fra Fyen til Billund, så jeg har
ikke fået kigget den nærmere efter i krogene, og som hun fiser rundt -
er det unægteligt lidt svært ;)

Jeg kan fortælle eder - at den vakte lykke i det lille hjem - aldrig
har jeg set hende så glad.

Men - lad os snakkes om det på anden vis - ellers skal vi jo kæmpe os
gennem en byge skumfiduser.

mht Nationen - er det sgisme et underligt sammenrend ;)
--
Jan_stevns

Fra : Mogens

Dato : 07-09-07 06:00

> [...]

> noget.. Det skal trods alt være til at betale.
> Er der nogen som lige kender til noget, eller har hørt om noget?

Det kan du her - prisen der nævnes, er ialt og ik' pr mand!
http://content.us.porsche-clubs.porsche.com/PorscheClubs/pc_danmark/Forum.nsf/0/BE01B50C4FFEE2F1C1257348007B975B