Hvad sker der med "dem" og trafikuheld?
Fra : Thomas H.

Dato : 01-09-07 20:34

http://ekstrabladet.dk/112/article333275.ece

Er der ikke bare én der kan forklare mig, hvad der foregår i knolden på de
mennesker?
2-3 gutter under 18 år, har stjålet en bil og kører galt, ambulancefolkene
kommer for at hjælpe dem, så spæner deres kammerater ud og overfalder
ambulancefolkene - er det sådan noget selvmords-agtigt noget, er de på LSD,
lignede ambulancen en muhammed-tegning, eller hvad er logikken?

Kan de ikke bare pakke ambulancen og køre igen, eller er det så også galt?

Ville du turde at stoppe for at hjælpe til, hvis du kom til at køre "sådan
en" ned i et ghetto-område?

Find selv på flere spørgsmål....

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-09-07 07:37

On 1 Sep., 21:33, "Thomas H." <thhedkFjerndetteforpok...@gmail.com>
wrote:
> [...]
> ambulancefolkene - er det sådan noget selvmords-agtigt noget, er de på LSD,
> lignede ambulancen en muhammed-tegning, eller hvad er logikken?

Behøver der være logik i sådanne tilfælde ?

> Kan de ikke bare pakke ambulancen og køre igen, eller er det så også galt?
>
> Ville du turde at stoppe for at hjælpe til, hvis du kom til at køre "sådan
> en" ned i et ghetto-område?

Nej.

--
Christian