Temmelig ny amerikaner pickup - Hvad er de~
Fra : KajUwe

Dato : 01-09-07 19:06

Hej

Nu er jeg flere gange "kørt omkring" en tilsynelandende amerikaner Pickup.

Det er sket indenfor de sidste par uger - så jeg regner med den er ny i DK.

Førehuset runder temmelig meget - næsten en halvkugle - imens ladet bare er
vandret og siderne temmelig høje.

Det er vist den bedste beskrivelse jeg kan give.

Er der nogen der klare min nysgerrighed?

MVH Kaj Uwe.

Fra : Mogens

Dato : 01-09-07 20:25
Fra : KajUwe

Dato : 02-09-07 13:30

Det er meget tæt på.

Jeg husker bare ikke de store skærmkasser ved baghjulene - synes mere der
var en glat flade.

Kan den model du henviser til være en concept car der er kommet i en lidt
anden produktionsklar gadebil?

MVH

Fra : Mogens

Dato : 02-09-07 18:56

> Kan den model du henviser til være en concept car der er kommet i en lidt
> anden produktionsklar gadebil?

Det er en almindelig salgsting - her er '08 udgaven:
www.automobilemetro.com/

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 02-09-07 18:38

KajUwe skrev:

> [...]
> vandret og siderne temmelig høje.
>
> Det er vist den bedste beskrivelse jeg kan give.
>
> Er der nogen der klare min nysgerrighed?

Kunne det være denne her:

http://www.youtube.com/watch?v=XyC6vjsGeRE

Mvh
Claus