bdr. jensen
Fra : Tommy

Dato : 01-09-07 13:45

Hej

Er der nogle af jer , der har erfaring med firmaet Bdr jensen .

Tommy

Fra : Mads Stetter

Dato : 01-09-07 14:22

Tommy wrote:
> Hej
>
> Er der nogle af jer , der har erfaring med firmaet Bdr jensen .
>
> Tommy

Søg på google, og det popper op med en del skidt om firmaet...

Fra : Mads Stetter

Dato : 01-09-07 14:23

Tommy wrote:
> Hej
>
> Er der nogle af jer , der har erfaring med firmaet Bdr jensen .
> Tommy

Og her er et link til lige at komme i gang med...

http://groups.google.dk/groups?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2006-07,GGLG:da&q=brdr.%20jensen&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wg

Fra : Tommy

Dato : 01-09-07 14:37

Hej mads

tak for linket. der står mange ting , som jeg kan nikke genkendene til

tommy

Fra : Mads Stetter

Dato : 01-09-07 14:40

Tommy wrote:
> Hej mads
>
> tak for linket. der står mange ting , som jeg kan nikke genkendene til
>
> tommy

Det lydre som om du har været i nærkontakt med dem!? Skriv gerne dine
oplevelser med dem, så kan de i det mindste hjælpe andre med at gå i en bue
uden om dem!

MVH Mads

Fra : Tommy

Dato : 01-09-07 16:17

Jeg vil ikke lige pt komme med noget konkret , da der en mulig sag under
opsejling .

Fra : Jansen

Dato : 01-09-07 14:31

Tommy skrev:
> Hej
>
> Er der nogle af jer , der har erfaring med firmaet Bdr jensen .
>

> Tommy

Det er et handelsfirma, ikke en MC forhandler
Hilsen
Ole Jansen

Fra : Robert Andersen

Dato : 01-09-07 21:43

> Er der nogle af jer , der har erfaring med firmaet Bdr jensen .

Jeg har købt cykel hos dem, jeg oplevede ingen problemer

- selvfølgelig er der folk der har dårlige erfaringer, foretagnet sælger
trods alt 7 cykler om dagen i snit - Så klart der kan være smuttere ind
imellem.

Jeg fik et års 100% garanti på motoren, og har aftalt at de får den over til
vinter for at fixe et par ting, det skulle der tilsyneladende ikke være
nogen problemer i.

Fra : Jan Petersen

Dato : 01-09-07 21:52

> - selvfølgelig er der folk der har dårlige erfaringer, foretagnet sælger
> trods alt 7 cykler om dagen i snit - Så klart der kan være smuttere ind
> imellem.

Hvis det er prisen for at sælge 7 cykler om dagen, synes jeg at de skulle
nøjes med 5 - tænk om man var den 7'ende.

> Jeg fik et års 100% garanti på motoren, og har aftalt at de får den over
> til vinter for at fixe et par ting, det skulle der tilsyneladende ikke
> være nogen problemer i.

Skulle det tage en hel vinter?

Mvh
Jan Petersen

Fra : Robert Andersen

Dato : 01-09-07 22:10

> Skulle det tage en hel vinter?

Nej, men da det ikke er noget meget vigtigt der skal skiftes, aftalte vi at
det kunne vente til sæsonen er slut, så har de bedre tid, og jeg behøver
ikke undvære cyklen når det er vejr til at køre.
Udover det aftalte vi at prøve at finde en løsning, så de fik den med
tilbage når de alligevel var herovre (bor på sjælland)

Fra : Helle

Dato : 03-09-07 13:34

Andre har spurgt før dig.
Svarene har som regel været blandet, men mest til den negative side, men
måske er det nemmere at reagere når man har følt sig dårligt behandlet - ved
det ikke.

Kan huske nogen der skrev noget om, at andre forhandlere ikke ville handle
cykel, hvis den du kom med var købt hos Brdr. Jensen.

Mange gange er det svært, for Brdr. Jensen har vel ikke så stor en
forretning, hvis ikke de havde tilfredse kunder.

Helle

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 03-09-07 15:45

Helle skrev:
> [...]
>
> Mange gange er det svært, for Brdr. Jensen har vel ikke så stor en
> forretning, hvis ikke de havde tilfredse kunder.

Erhvervsdrivende der tager mellem 35% og 500.000% i ÅOP på lån burde
heller ikke have en forretning, men det har de - en god en endda
Det er nok samme kundetype

Mest negative vil jeg kalde en underdrivelse, det er vist overvejende
negative, men en nekelt positiv her og der :-\

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold

Fra : Claus Rittig

Dato : 03-09-07 16:06

"Helle" <Helle.Pedersen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Andre har spurgt før dig.
> Svarene har som regel været blandet, men mest til den negative side, men
> måske er det nemmere at reagere når man har følt sig dårligt behandlet -
> ved det ikke.

Jeg er altid blevet behandlet pænt, men jeg har været vidne til nogle numre
som gør, at jeg aldrig ville købe motorcykel der.

> Mange gange er det svært, for Brdr. Jensen har vel ikke så stor en
> forretning, hvis ikke de havde tilfredse kunder.

Altså - hvis man nu er en svindler, så er det jo ikke sikkert man svindler
med hver eneste handel, vel? Måske er det kun hver tiende? Men hvad ved
jeg...

Rittig

Fra : Palle

Dato : 03-09-07 21:02

Har handlet der 2 gange,og fået en fin behandling begge gange. Jeg kan ikke
forstå at der henvises til debat der er fra 2004, meget kan ændres på 3år
Palle