MC fører overså rundkørsel efter træf
Fra : Jan A Jensen

Dato : 01-09-07 12:42

Efter træffet i lyndby krat i torsdags overså en mc fører en rundkørsel

Jeg ved ikke hvordan det gik med føren.. Måske har nogen her hørt noget..??

her er et par billeder fra uheldet
http://www.112-nord.dk:80/fuhmotorcykleegensevejvedfotex.htm

--
Jan A Jensen.
http://www.mccustomclubaalborg.dk

Fra : John Kramme

Dato : 01-09-07 16:27

"Jan A Jensen" <jaj@webnetmail.detteskalfjernes.dk> skrev i en meddelelse
> Efter træffet i lyndby krat i torsdags overså en mc fører en rundkørsel
>
> Jeg ved ikke hvordan det gik med føren.. Måske har nogen her hørt
> [...]

Jeg var selv til træf i lundbykrat den aften og kom forbi, lige netop da
ambulancen kørte derfra, dansk autohjælp var allerede mødt op for at fjerne
den skadede mc helt inde fra midten af rundkørselen, som så ud til at være
en sølvfarvet customlignende mc. Det gør ondt bare at tænke på hvordan
manden må have det, efter mødet med betonkanten som omkranser rundkørselen
:-/

PS: jeg fatter stadig ikke hvordan det kunne ske, der er jo lys rundt i
kanten af rundkørselen, så han må da have haft let ved at se rundkørselen.

Sender mine dybeste medfølelser til manden og hans pårørende.

Mvh Kramme

Fra : Claus Rittig

Dato : 01-09-07 17:43

"John Kramme" <kramme@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kanten af rundkørselen, så han må da have haft let ved at se rundkørselen.

Også min dybeste medfølelse - men han er vel ikke død af det?!?

Der er ikke lys i den rundkørsel, kun på dem der er lidt længere mod vest.
(Jeg bor i Klarup, og kører gennem den rundkørsel flere gange dagligt).
Men jeg kan nu heller ikke helt forstå hvordan det kan ske...

Rittig

Fra : Anders Majland

Dato : 01-09-07 18:51

> Men jeg kan nu heller ikke helt forstå hvordan det kan ske...

Imho er men ihvertfald ikke specielt opmærksom hvis man overser en
rundkørsel... Men de sidste par uger har jeg været lidt på lang i jylland ad
landevejene og rundkørslerne bærer tydeligt præg af at ikke alle komme den
rigtige vej rundt ... (spor efter både personbiler og lastbiler ...)

Min egen lommefilosfi er at enten må opmærksomheden være alle andre steder
end på vejen - eller også kører man temmeligt meget for stærkt ...

/A

Fra : Bongo

Dato : 01-09-07 21:34

> Min egen lommefilosfi er at enten må opmærksomheden være alle andre steder
> end på vejen - eller også kører man temmeligt meget for stærkt ...

Tja for det meste, men her i Svendborg har vi en der er så lille at den
aldrig burde være bygget og så lav at man uden problemer kan køre hen over
den. Hvis nogen kører hen over dén kan jeg godt forstå det, idet den kun er
lidt bredere end de tilstødende veje. På mc føles den som en U vending.

Vh Bongo

Fra : John Kramme

Dato : 02-09-07 05:41

> Også min dybeste medfølelse - men han er vel ikke død af det?!?

Det ved jeg ikke, men medfølelse herfra, uanset hvad der er sket med ham.

> Der er ikke lys i den rundkørsel, kun på dem der er lidt længere mod vest.
> (Jeg bor i Klarup, og kører gennem den rundkørsel flere gange dagligt).
> Men jeg kan nu heller ikke helt forstå hvordan det kan ske...

Jo der er skam kommet lys, se selv billederne her:

Fra : Claus Rittig

Dato : 02-09-07 15:09

> Jo der er skam kommet lys, se selv billederne her:
> http://www.112-nord.dk:80/fuhmotorcykleegensevejvedfotex.htm

Joh, det er der jo!

Det er nu bare mig der troede det var rundkørslen ud mod Klarup, men det ser
nu ud til at det er den ved Føtex - hvilket også forklarer hvorfor han kunne
overse den, den er jo ret ny.

Rittig

Fra : Jan A Jensen

Dato : 02-09-07 10:07

> Også min dybeste medfølelse - men han er vel ikke død af det?!?

Nej død tror jeg ikke han er for så havde de nok sagt det i nyhederne...

maskinen er en Suzuki intruder m1800.

Jeg har selv en magen til... Som dog er i lidt bedre stand ( ikke mere
galge humor herfra)

Fra : Marni

Dato : 03-09-07 23:38

"Jan A Jensen" <jaj@webnetmail.detteskalfjernes.dk> wrote ....

> her er et par billeder fra uheldet
> http://www.112-nord.dk:80/fuhmotorcykleegensevejvedfotex.htm

Jeg kan ikke se det ???
Men jeg kan se en fint parkeret chopper, en politibil, en ambulance, og et
fejeblad...