Hvem er det egentlig der har problemet?
Fra : Ukendt

Dato : 31-08-07 22:57

Nu har jeg et par steder set, at en "stakkels" vognmand risikerer at
miste sit kørekort og dermed sin virksomhed fordi han har fået noteret
tre klip i privatmobilen? Jeg kan da godt se, at det er et voldsomt
indgreb i herrens erhvervsmuligheder - på den anden side, hvis jeg
havde et klip eller to hængende kørte jeg nok strengt efter reglerne
og tog de overhalinger, det medfører. Især hvis min indkomst hang på
kørekortet - og det gør den faktisk selv om jeg ikke er
erhvervschauffør.
Er der nogen, der ved hvad pokker stodderen egentlig har lavet - for
tre klip lyder jo som om man har opført sig tilpas tåbeligt gentagne
gange og valgt fortsat at gøre som "man" plejer?
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-09-07 01:17

Ivan Madsen <> wrote in news:8e3hd39749j6lun98uvr15u4qjpsfn17ec@4ax.com:

> Er der nogen, der ved hvad pokker stodderen egentlig har lavet - for
> tre klip lyder jo som om man har opført sig tilpas tåbeligt gentagne
> gange og valgt fortsat at gøre som "man" plejer?

Han er tre gange blevet taget for hastigheder mellem 30 og 45% for høje.

Og IMHO burde han bare have tænkt sig om, han vidste jo udemærket godt hvad
der stod på spil og alligevel blev han ved at køre alt for stærkt. Så ka
man mene hvad man vil om grænserne, men han kan ikke komme og sige han ikke
vidste det.

Er iøvrigt mange der risikerer problemer med jobbet hvis de ikke passer på
deres kørekort.

Fra : Lars [6710]

Dato : 01-09-07 07:49

Henrik Stidsen skrev:

> [...]
> man mene hvad man vil om grænserne, men han kan ikke komme og sige han ikke

Fuldstændig enig ...

Han starter vel også med at skulle til teori + køreprøve ?
Så må han jo bare gøre sig umage og bestå, så er den jo ikke længere

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : ShutEye

Dato : 01-09-07 14:42

> [...]
> der stod på spil og alligevel blev han ved at køre alt for stærkt. Så ka
> man mene hvad man vil om grænserne, men han kan ikke komme og sige han

Helt enig.
Skal man nu kunne gå straffefrit fordi det vil påvirke ens arbejde?
Skråplan!

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 01-09-07 20:17

ShutEye wrote:

> Helt enig.
> Skal man nu kunne gå straffefrit fordi det vil påvirke ens arbejde?
> Skråplan!

Præcis, skulle han så også have lov at køre spirituskørsel??

Han må bare tage sin straf, som han har gjort sig fortjent til..

Thore

Fra : Thomas H.

Dato : 01-09-07 20:25

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> Skal man nu kunne gå straffefrit fordi det vil påvirke ens arbejde?
> Skråplan!

Det er da langt ude, at man i et samfund hvor man skriger på arbejdskraft,
fratager folk deres levebrød, fordi de f.eks er taget i at køre 53 km/t i en
40-zone, 140 på motorvej og en overhaling med 105 på en jysk landevej, af
kratluskende politifolk der laver fælder.
Det er kraftedeme en nation af regelryttere, sladrehanke og egocentrerede
jantelovshungrende socialdemokrater!

Fra : Klaus G.

Dato : 01-09-07 20:31

> [...]
> af kratluskende politifolk der laver fælder.
> Det er kraftedeme en nation af regelryttere, sladrehanke og egocentrerede
Du glemte vist en smiley, hvis ikke så er du da ikke rigtig klog at høre på?

Hvis du mener man må køre 53km/t, så må man også køre 54, 55, 56, 57, 58 osv
osv osv.. Nej du, der er sat grænser for at blive overholdt, og sådan er det
bare.

Desuden, hvis man har kørt +30% km/t og er blevet taget hele to gange, så
køre man sq også så slemt at man snart fortjener at miste pappet. Der er så
lidt kontrol at bliver man nuppet to gange, så må man satme køre skidt. Hvis
jeg havde to klip, så tror jeg nok at jeg vil køre pænt, meeget pænt...

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Thomas H.

Dato : 01-09-07 20:42

> Du glemte vist en smiley, hvis ikke så er du da ikke rigtig klog at høre
> på?

Jeg har læst lidt forud, og du er sgu heller ikke for smart at høre på...
Jeg mener helt seriøst, at folk mangler et eller andet i deres liv, når de
går SÅ meget op i at kunne bedømme om folk er sindssyge og meget andet,
udfra nogle hastigheder, uden at ane under hvilke forhold og strækninger de
er kørt.

> Hvis du mener man må køre 53km/t, så må man også køre 54, 55, 56, 57, 58
> osv osv osv..

Jeg kan da ikke mene at man må køre 53, for det må man jo ikke, men derfra
og så til at fratage folks kørekort udfra et procenttal af en politisk
bestemt grænse, der skal passe på alle veje i alt slags vejr, al slags
trafik, nat og dag, det er sgu da idioti - og alle folk der hopper med på
lejen er en flok hjernevasket stakler.

>Nej du, der er sat grænser for at blive overholdt, og sådan er det bare.

Ja, læg hjernen i handskerummet og tøf derudaf, ikke noget med at tænke og
vurdere selv...

Fra : Per O.

Dato : 02-09-07 12:11

Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> af kratluskende politifolk der laver fælder.
> Det er kraftedeme en nation af regelryttere, sladrehanke og egocentrerede

Så du synes med andre ord, at færdselvloven er vejledende, ligesom en hel
del andre i dette land!

Hvorfor kan folk ikke bare være voksne nok til at tage den straf de får, når
de ikke overholder landets love. Føre sig frem som en farlig karl og køre
for stærkt, og efterfølgende være erfaringsresistent (læs idiot) når det ene
klip efter det andet tikker ind. Manden har jo selv valgt at overtræde
færdselsloven selv med to klip i kortet, hvilket i min verden sætter ham i
klasse med noget som kun er en lille smule klogere end tapetklister.

Han ved jo godt at han ikke kan være vognmand og køre bil uden kørekort, men
vælger at køre for hurtigt alligevel. Det mener du så er helt ok. Kan det
være fordi du selv har nøjagtigt samme måde at opføre dig på i trafikken, og
også håber på en udefra kommende redning, når tåbeligheden indhenter dig?
Det ville i hvert fald undre mig, for det er nu ikke mit indtryk af dig ..
det er derfor også med stor undren jeg læser dit indlæg.

Havde der været en smiley ved, kunne jeg forstå det, men nu ??????????

--
Per O.
www.billedsnedkeren.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 02-09-07 12:48

"Per O." <webmaster@tosseparkering.dk> skrev i en meddelelse

> Så du synes med andre ord, at færdselvloven er vejledende, ligesom en hel
> del andre i dette land!

Ja alt andet er da total ulogisk!
De er da naiv hvis du mener, at 50,00 km/t passer perfekt på alle byveje,
under alle forhold, i alt slags vejr, i alt slags trafik, i en Porsche, en
trabant og en 48 ton lastbil fra 1968, dag og nat.
Jeg benægter ikke at det er ulovligt, og at en lille bøde er på sin plads,
men der må sgu være en bagatelgrænse, og ikke mindst en forskel på under
hvilke forhold forseelsen skete, før man begynder at tage folks dyrt betalte
kørekort. Man burde ikke kunne dømme folk uegnet til at køre bil, pga.at en
gennemsnitsgrænse er overskredet med et procenttal!

Fra : Brian

Dato : 02-09-07 13:26

Thomas H. wrote:

> [...]
> tage folks dyrt betalte kørekort. Man burde ikke kunne dømme folk
> uegnet til at køre bil, pga.at en gennemsnitsgrænse er overskredet

Hvis man begynder at vurdere bøders rimelighed udfra f.eks vejrforhold på
det eksakte tidspunkt for forseelsen, skal/kan man også argumentere for at
visse grupper må køre stærkere end andre, fordi de f.eks er bedre
chauffører.

Kan du ikke se at det er en glidebane ?

/Brian

Fra : Thomas H.

Dato : 02-09-07 13:39

> [...]
> det eksakte tidspunkt for forseelsen, skal/kan man også argumentere for at
> visse grupper må køre stærkere end andre, fordi de f.eks er bedre

Er det også ligemeget om man affyrer et gevær i en øde skov i nordjylland
eller ned gennem strøget?
Er der ikke forskel på handlingen?

> Kan du ikke se at det er en glidebane ?

Måske, men det er der fandeme også, at udskrive 300.000 bøder om året fordi
folk kører 6-7 km/t for hurtigt.

Fra : Brian

Dato : 02-09-07 14:30

Thomas H. wrote:

> Er det også ligemeget om man affyrer et gevær i en øde skov i
> nordjylland eller ned gennem strøget?
> Er der ikke forskel på handlingen?

Det ene sted kan det være tilladt, det andet sted ikke - jeg synes det er
lidt af en spøjs sammenligning du laver.

> Måske, men det er der fandeme også, at udskrive 300.000 bøder om året
> fordi folk kører 6-7 km/t for hurtigt.

Tjoo... hvis man ikke udskriver selv de små bøder, vil tingene jo bare gribe
om sig.

Man er nødt til at sætte grænsen ét eller andet sted, og når den er sat er
man nødt til at håndhæve den. Sådan må det nu engang være, hvis ikke man
ønsker anarki i trafikken og samnfundet generalt.

/Brian

Fra : alexbo

Dato : 02-09-07 15:19

"Thomas H." skrev ´

> Måske, men det er der fandeme også, at udskrive 300.000 bøder om året
> fordi folk kører 6-7 km/t for hurtigt.

Det kan man løse ved at sætte hastighedsgrænserne 10 km/t ned, så kører folk
16-17 km/t for hurtigt, og så er det vel rimeligt nok de får en bøde.

mvh
Alex Christensen

Fra : Thomas H.

Dato : 02-09-07 15:50

> Det kan man løse ved at sætte hastighedsgrænserne 10 km/t ned, så kører
> folk 16-17 km/t for hurtigt, og så er det vel rimeligt nok de får en bøde.

Sccchhhhy ikke så højt, du giver dem gode idéer!

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 02-09-07 13:29

On Sun, 2 Sep 2007 13:47:38 +0200, "Thomas H."
<thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote:

> [...]
>kørekort. Man burde ikke kunne dømme folk uegnet til at køre bil, pga.at en
>gennemsnitsgrænse er overskredet med et procenttal!
Nu er reglerne der og du skal bare overholde dem, uanset hvad du så
syntes om det.

Hvis du ikke kan leve med det, så er der flere muligheder:
1: Flyt til et land hvor de har retfærdige færdselsregler. (Hvilke
findes der ?)

2: Begå selvmord. (Det er du for svag til)

3: Stem ved de valg der er til folketinget, meld dig ind i et parti
der vil ændre reglerne, argiter for dette parti. (Det er du for doven
til)

4: Få krisehjælp. (Det forbyder din stolthed)

Det er samme vilkår for alle og generelle hastighedsgrænser, med
mulighed for lokale justeringer, er det bedste kompromi der kan
indgås.

/Hans

Fra : Thomas H.

Dato : 02-09-07 13:36

<snip> en masse personangreb

> Det er samme vilkår for alle og generelle hastighedsgrænser, med
> mulighed for lokale justeringer, er det bedste kompromi der kan
> indgås.

Jeg er enig i, at det nok er det bedste kompromis, men jeg mener at man
udnytter det, især med alle de automatiske målinger.
Der er sgu da aldrig en betjent med respekt for sig selv, der kører bag end
med 57 km/t som trækker ham ind og giver ham en bøde.

Fra : Leonard

Dato : 02-09-07 14:54

On Sun, 02 Sep 2007 14:28:39 +0200, Hans Kjaergaard wrote:

> [...]
> til)
>
> 4: Få krisehjælp. (Det forbyder din stolthed)

Bare lige for at bringe denne diskussion helt ud, hvor den slet ikke
hører til, vil jeg lige minde om at du glemte lidt om Hitler.

Med andre ord, den slags agitation er kun for klaphatte, der ikke kan
finde på noget fornuftigt at skrive.
Så lad da være med at skrive noget.

--
Leonard
Mine biler: http://vw.leonard.dk/

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 02-09-07 16:54

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote in

> De er da naiv hvis du mener, at 50,00 km/t passer perfekt på alle
> byveje, under alle forhold, i alt slags vejr, i alt slags trafik, i en
> Porsche, en trabant og en 48 ton lastbil fra 1968, dag og nat.

Det er nok derfor det er en MAX grænse og ikke en påbudt hastighed...

Fra : Thomas H.

Dato : 02-09-07 17:03

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote in

> Det er nok derfor det er en MAX grænse og ikke en påbudt hastighed...

Rigtig nok, men det er da ulogisk, at en 48 ton lastbil fra 1970 må køre 50
km/t i regnvejr i myldretrafik, mens en fører af en ny S-klasse bliver kaldt
alverdens ting af nyhedsgruppeskribenter og får automatiske bøder sendt til
adressen af varevogne på lur, fordi han kører 6 km/t hurtigere en sen
aftentime.

Som jeg indrømmer, det er svært at lave forskelsbehandling, men slap dog så
for helvede af med at smide bøder ud til højre og venstre og med at udnytte
at folk ikke altid lige overholder grænsen 100%. Med den holdning folk har,
forstår jeg ikke at man ikke sætter grænsen til 1 km/t over for et klip.
eller hvorfor ikke tage kortet i 10 år hvis folk kører 51 hvor der er 50, de
kan jo bare lade være?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-09-07 17:12

"Thomas H." skriver:

> Rigtig nok, men det er da ulogisk, at en 48 ton lastbil fra 1970 må køre 50
> km/t i regnvejr i myldretrafik

Må han det ?

> Som jeg indrømmer, det er svært at lave forskelsbehandling, men slap dog så
> for helvede af med at smide bøder ud til højre og venstre og med at udnytte
> at folk ikke altid lige overholder grænsen 100%.

Hvad er grænsen så?

I øjeblikket er den sådan set 106% ved 50 km/t.

Hvad mener du at den skulle være ?
110% ?
120% ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Thomas H.

Dato : 02-09-07 17:48

> Må han det ?

Ja hvis han overholder alle andre regler må han vel - synes du det er
forkert?
Når nu der kommer skræmmekampagner her til efteråret, hvor de fortæller om
hvor forfærdelig mange flere børnehavebørn der bliver dræbt når man kører
bare 10 km/t for hurtigt pga. bremseafstanden, så prøv da at skriv et brev
og bed dem undersøge hvor lang bremseafstand en fuld HT-bus eller et 48 tons
lastvognstog skal bruge fra de lovlige 50 km/t, kontra en moderne bil ved 60
km/t

> Hvad er grænsen så?

Sund fornuft ...men det er også ligemeget, den tid er slut, alle I
nikkedukker kan bare lægge hjernen i handskerummet og følge skiltene uden at
tænke over andet, så forsætter jeg med at køre efter forholdene, det har
virket uden en eneste ridse i 16 år nu.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-09-07 18:08

"Thomas H." skriver:

> Ja hvis han overholder alle andre regler må han vel - synes du det er
> forkert?

Men, overholder han alle andre regler, hvis han kører 50 ?

> Sund fornuft ...men det er også ligemeget, den tid er slut,

Ja, det er den netop, fordi for mange ikke kan finde ud af sund fornuft
- så er man kommet til alveste fællesnævner.

> alle I nikkedukker kan bare lægge hjernen i handskerummet og følge
> skiltene uden at tænke over andet

Det kan man ikke, da man skal køre efter forholdene - dog maksimalt det
der står på skiltene.

> så forsætter jeg med at køre efter forholdene, det har
> virket uden en eneste ridse i 16 år nu.

Tillykke med det, har du været dygtig, eller blot heldig ?

Fra : alexbo

Dato : 02-09-07 18:28

"Thomas H." skrev i

> alle I nikkedukker kan bare lægge hjernen i handskerummet og følge
> skiltene uden at tænke over andet, så forsætter jeg med at køre efter
> forholdene, det har virket uden en eneste ridse i 16 år nu.

Du har ganske enkelt ikke forstået en brik af det hele, det er ikke et
spørgsmål om hvorvidt vi overholder reglerne, det er et spørgsmål om at
forstå dem.

Jeg kører da også som jeg altid har gjort uanset fart og spritregler, men
jeg kan sagtens forstå reglerne, både hvorfor de er der, hvorfor de er så
firkantede , og hvorfor overtrædelser selvfølgelig skal have konsekvenser.

Jeg formoder at du har samme syn på spritreglerne som på fartreglerne.
Der er jo fandens til forskel på at trille en personbil hjem en sen
nattetime, og styre et stort vogntog gennem tæt trafik.

mvh
Alex Christensen

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 03-09-07 09:57

Thomas H. wrote:

> [...]
> uden at tænke over andet, så forsætter jeg med at køre efter
> forholdene, det har virket uden en eneste ridse i 16 år nu.

Ahemm...

Her glemmer du behændigt at et af forholdene er den til enhver tid gælde
hastighedsgrænse. Så nej, du kører ikke efter forholdene. Du kører som du
vil.

Ebbe

Fra : alexbo

Dato : 02-09-07 18:17

"Thomas H." skrev

> [...]
> kaldt alverdens ting af nyhedsgruppeskribenter og får automatiske bøder
> sendt til adressen af varevogne på lur, fordi han kører 6 km/t hurtigere

Hvis man finder det ulogisk må det være fordi man ikke forstår at en grænse
er en grænse.
At 50 km/t er 50 km/t, at kl. 8 er kl.8 og at en aftale er til for at
holdes.

Hvorfor får jeg en bøde, det var kun et par km for meget.
Hvorfor får jeg en rykker, det er kun et par dage for sent.
Hvorfor er toget kørt, jeg er kun et par minutter for sent.

mvh
Alex Christensen

Fra : ShutEye

Dato : 02-09-07 13:06

> [...]
> af kratluskende politifolk der laver fælder.
> Det er kraftedeme en nation af regelryttere, sladrehanke og egocentrerede

Heheh lol. Nu er min søndag reddet.
Kører du rundt med 2 hak selv?

Fra : Thomas H.

Dato : 02-09-07 13:25

> Heheh lol. Nu er min søndag reddet.
> Kører du rundt med 2 hak selv?

Nej jeg bruger ikke den slags.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-09-07 13:13

On Sat, 1 Sep 2007 21:24:37 +0200, "Thomas H."
<thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote:

>Det er kraftedeme en nation af regelryttere, sladrehanke og egocentrerede
>jantelovshungrende socialdemokrater!

>--

Er det helt slut med skidesprællere og klamphuggere?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Thomas H.

Dato : 02-09-07 13:25

> Er det helt slut med skidesprællere og klamphuggere?

...og bondebarberere

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 02-09-07 13:37

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev :

>..og bondebarberere

En der lige gider finde Kaptain Haddock frem ?
--
Jan_stevns

Fra : Thomas H.

Dato : 02-09-07 13:39

<jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse

> En der lige gider finde Kaptain Haddock frem ?

ikke forstået?

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 02-09-07 13:44

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev :

>ikke forstået?

Har du aldrig læst TinTin's eventyr ?

--
Jan_stevns

Fra : Thomas H.

Dato : 02-09-07 14:05

> Har du aldrig læst TinTin's eventyr ?

Som barn sikkert..

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 02-09-07 14:13

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev :

><jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse

>Som barn sikkert..

så har du nok glemt Kaptajnen's eder og forbandelser ;)

--
Jan_stevns

Fra : Claus Frørup

Dato : 02-09-07 15:33

Isang tao pinangalanan, jan@bygteknik.dk nagsulat:

>En der lige gider finde Kaptain Haddock frem ?
Abemås, agurketud, asfaltcowboy, analfabet, bacille, bandit,
barnerøver, basilisk, bedrager, billige bavian, bisse, bovlamme
bladanblander, brandstifter, brutale bilbølle, bums, burgøjser, bæst,
bøddel, bøhtosse, bølle, bøllefrø, børste, cykeltyv, desertør,
dovendyr, drukkenbolt, egoist, facist, fedtblære, fedtemikkel,
fedthalefår, fladpande, flommefede fjollerik, forbryder, forlismand,
forlorne tæppehandler, fortidsuhyre, frysefrederik, fyldebøtte,
gangster, gespenst, grimrian, grobrian, haleneger, hallunk,
hulepindsvin, hærværksmand, høvl, igle, ignorant, individ,
interplanetariske slørhale, jubeltorsk, justitsmorder, kakerlak,
kannibal, karnevalssørøver, klaptorsk, kleptoman, klodrian,
klodsmajor, knoldvækst, kryb, krybskytte, krudtugle, kvajpande,
kvælstofbacille, kæltring, køter, laban, lakaj, landevejsrøver,
landkrabbe, landsforræder, laskefede lommetyv, lejesvend, lemmedasker,
lomme-Moussolini, luksusdyr, lumskebuks, lurendrejer, lusepuster,
luskebuks, lydpottelus, lystmorder, læderjakke, løjser, marxist,
massemorder, menneskefjende, menneskeæder, misdæder, modbydelige mide,
mordbrænder, morder, motorbølle, møgdyr, pirat, pladderabe, platfodede
moskusokse, plebejer, prøjser, pungdyr, pyroman, racist, rottefjæs,
sadist, samfundssnylter, sandalslæber, sandloppe, sandmide, sinke,
sjofelist, sjover, sjuft, skadedyr, skallesmækker, skamstøtte, skunk,
skurk, skvatdragon, skvatmelon, skægabe, slagsbror, slambert,
slapsvans, sleske spytslikker, slubbert, slyngel, smugler, smørtyv,
snigmorder, snigskytte, snoabe, snog, snydetamp, snylter,
sortbørsgrosserer, spritbilist, spritter, spruttyv, sprællemand.
--
Hvem jeg er?
Se det på http://www.froerup.dk/claus

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 02-09-07 15:42

Claus Frørup <Claus@froerup.dk> skrev :

> [...]
>snigmorder, snigskytte, snoabe, snog, snydetamp, snylter,
>sortbørsgrosserer, spritbilist, spritter, spruttyv, sprællemand.

Glemte du ikke :

roekuleklapper ?

tsk tsk tsk ....

--
Jan_stevns

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-09-07 15:53

On Sun, 02 Sep 2007 16:41:58 +0200, jan@bygteknik.dk wrote:

>Glemte du ikke :
>
>roekuleklapper ?
>
>tsk tsk tsk ....

>--

Næh nej.

Det er jo et glimragende udtryk for folk der stammer fra
Lolland-Falster og nærmeste omegn. ,-)

Det er jeg ikke sikker på at Hergé vidste noget om.

Personligt ville jeg gerne have en nøjere definition på en
lydpottelus.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 02-09-07 16:09

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Personligt ville jeg gerne have en nøjere definition på en
>lydpottelus.

Det er dem der har gnavet i den lydpotte jeg ikke kan finde billedet
af.

--
Jan_stevns

Fra : BJ

Dato : 02-09-07 16:14

<jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er dem der har gnavet i den lydpotte jeg ikke kan finde billedet
> af.

Prøv at tale med Kaptajn Haddock. Han har garanteret et lige ved hånden.

mvh
Bjørn J.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-09-07 07:43

On 31 Aug., 23:57, Ivan Madsen <> wrote:
> [...]
> og tog de overhalinger, det medfører. Især hvis min indkomst hang på
> kørekortet - og det gør den faktisk selv om jeg ikke er

Det er vel også hensigten med klipene.

> Er der nogen, der ved hvad pokker stodderen egentlig har lavet - for
> tre klip lyder jo som om man har opført sig tilpas tåbeligt gentagne
> gange og valgt fortsat at gøre som "man" plejer?

Jeg kan ikke have ondt af den vognmand, hvis man inden for 3 år kører
så ringe så fortjener man heller ikke at være på vejene.

--
Christian