Sommeren er forbi....
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 28-08-07 21:42

....og det er på tide med efterårsadvarslen til københavnerne...Bakken lukker
på fredag.

Som sædvanlig begynder mc'erne at samles fra Hyltebro på Nørrebro, og op til
Nørrebros Runddel, fra kl. 1700. Kortegen starter kl. 1900.
Alt efter vejrliget vil der opstå en del mc-trafik, så påregn
motorcykeltrafik i gaderne på strækningen Nørrebros Runddel - Nørrebrogade -
Lygten - Tuborgvej - Strandvejen - Dyrehavevej - Bakken fra kl. 1900.
Og til de af jer i bil, der gerne vil ud på Bakken fredag aften:
Regn ikke med at I kan komme ud fra parkeringspladsen igen i løbet af de
første par timer efter motorcyklernes ankomst til Dyrehavsbakken, hvis
vejret bliver godt og der kommer mange motorcyklister. Det er *vores* aften.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - er undervejs.

Fra : Peter

Dato : 29-08-07 07:21

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i en meddelelse
> ...og det er på tide med efterårsadvarslen til københavnerne...Bakken
> lukker
> på fredag.

Tak for oplysningen. Det gør ikke mig noget at holde en times tid og se alle
de flotte motorcykler.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 29-08-07 15:40

Aragorn Elessar kom med følgende:
> [...]
> vejret bliver godt og der kommer mange motorcyklister. Det er *vores* aften.

Så vil jeg lave lidt grov og usløret reklame :oÞ
Der er den årlige sommerfest i Herlev MC i denne weekend.
Nogen af dem der skal på Bakken camperer i Herlev, og fester igennem
resten af weekenden.
Der er åbent hus, det er bare at troppe op og se hvad der sker, hvis
man er i nabolaget.
http://www.herlevmc.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=1&Itemid=11
Kai