opel vectra 2003 og cd/mp3
Fra : Per H

Dato : 28-08-07 20:30

Er der noget med at jeg ikke kan montere en CD30 MP3 original radio i
min opel vectra fra 2003? Det er noget med at stikkene ikke passer
sammen?

Vh Per
skype

Fra : Mogens

Dato : 30-08-07 05:53

Spørg evt. her: www.opelpower.dk/forum

Fra : Per H

Dato : 30-08-07 15:19

On Thu, 30 Aug 2007 04:52:41 GMT, "Mogens" <no@reply.nu> skrev:

>"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Spørg evt. her: www.opelpower.dk/forum

Har jeg gjort, og venter stadig på svar.

Vh Per
skype

Fra : Mogens

Dato : 30-08-07 20:32

> Har jeg gjort, og venter stadig på svar.

OK, der bliver nu sprugt pr mail, så ser vi

Fra : Brian

Dato : 30-08-07 21:00

Per H wrote:
> Er der noget med at jeg ikke kan montere en CD30 MP3 original radio i
> min opel vectra fra 2003? Det er noget med at stikkene ikke passer
> sammen?

Det er korrekt. Der sker et skift i 2005 (formentlig i forbindelse med
faceliftet) hvorefter CD30 spillen kan bruges i en Vectra C som din.

Såvidt jeg husker, er det noget Can bus værk, der bliver tiløjet ved
faceliftet.

/Brian

Fra : Per H

Dato : 30-08-07 22:39

On Thu, 30 Aug 2007 21:59:54 +0200, "Brian" <nej@tak.du> skrev:

>Det er korrekt. Der sker et skift i 2005 (formentlig i forbindelse med
>faceliftet) hvorefter CD30 spillen kan bruges i en Vectra C som din.

Skal det forståes at jeg så godt kan anskaffe mig en CD30 mp3 som kan
bruges i min vectra årg. 2003?

Vil jo ikke bestille en, uden den kan bruges.

Er den uden problemer at instalere den?

Jeg syndtes iøvrigt at der er flere forskellige modeller med
betegenelsen cd30mp3

>Såvidt jeg husker, er det noget Can bus værk, der bliver tiløjet ved
>faceliftet.

Vh Per
skype

Fra : Brian

Dato : 31-08-07 11:14

Per H wrote:

> Skal det forståes at jeg så godt kan anskaffe mig en CD30 mp3 som kan
> bruges i min vectra årg. 2003?

Nej, det skal forstås sådan at det er korrekt at du _ikke_ kan bruge en
CD30 - som du selv formoder i dit første skriv.

/Brian

Fra : Per H

Dato : 01-09-07 14:42

On Fri, 31 Aug 2007 12:14:15 +0200, "Brian" <nej@tak.du> skrev:

>Nej, det skal forstås sådan at det er korrekt at du _ikke_ kan bruge en
>CD30 - som du selv formoder i dit første skriv.

Findes der noget andet med MP3 der kan passe ind, som originalt?

Vh Per
skype

Fra : Brian

Dato : 01-09-07 23:48

Per H wrote:

> Findes der noget andet med MP3 der kan passe ind, som originalt?

Jeg tror det ikke, men hør ved Opel. Hvis der er, kan du jo bare få
modelnavnet, og finde skidtet billigere på f.eks eBay.

Så kan du samtidig høre hvordan det er med at kode radioen. Jeg mener at
huske, at radioen skal "parres" med bilen via værkstedets computer.

/Brian