Dinitrol - Positiv oplevelse efterlyses
Fra : KMH

Dato : 28-08-07 19:25

Hejsa i gruppen

Efter en noget trist oplevelse med et Dinitrol center for nu snart et års
tid siden, så er det jo ved at være tid igen.

Så vil da lige høre om der evt. skulle være et par anbefalinger til hvor i
øst/midt jylland man trygt kan aflevere bilen og samtidigt ha' en rimelig
forventning til at produktet bliver sprøjtet de steder hen hvor det kan
forventes at gøre gavn - og ikke bare/også snasket tilfældigt rundt i
kabinen!

Så har du haft en positiv oplevelse med Dinitrol i øst/midt jylland - så
fortæl gerne hvor.

På forhånd tak

Kim

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 28-08-07 19:38

KMH wrote:

> Så har du haft en positiv oplevelse med Dinitrol i øst/midt jylland - så
> fortæl gerne hvor.

Jeg har haft en fin oplevelse sidste år hvor primera'en var på besøg hos
Dinitrol Hadsten, fin behandling, minimal løb og rigtig flot rengjort.
Rensemiddel lå på passagersædet som lige skulle anvendes de første gange
med varmt solskinsvejr (blev behandlet i april-maj).

Thomas

Fra : TDN

Dato : 28-08-07 19:44

"KMH" <no@spam.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> kabinen!
>

> Så har du haft en positiv oplevelse med Dinitrol i øst/midt jylland - så

Jeg kan anbefale HN Autocenter A/S i Kolind på Djursland (ca. 35 km fra
Århus)
http://www.hnautocenter.dk/

Her er hvad teknologisk Institut svarede da jeg spurgte hvem er lavede det
bedste arbejde i Århus området:

Hej Thomas

Med hensyn til at få udført en rustbeskyttelse på din Toyota Carina, er
tiden her i foråret hensigtsmæssig.
Det er rigtigt at du ikke kan se resultaterne af de udførte
stikprøvekontroller på de enkelte centre, dem kan du få at se hos det
enkelte firma.
Det er dog en langsommelig arbejdsgang at skulle igennem. Da som jeg kan
forstå har valgt produktet Dinitrol, er de centre som du kan se på
www.teknologisk.dk/rustbeskyttelse alle meget kvalificerede til at udføre
opgaven, og det er absolut marginaler hvad der er i kvalitets forskel på det
enkelte center.
Nu nævner du centre i omegnen af Århus, jeg kan også anbefale H.N.
Autocenter, Centervej 4, 8560 Kolind, og Randers Dinitrol Center, Zinkvej 2,
8900 Randers. De to sidstnævnte har netop være genstand for
stikprøvekontrol, hvor resultatet var endog meget flot.
Med hensyn til hvorvidt din bil kan blive udtaget til stikprøvekontrol af
udført kvalitet, har du de samme muligheder som de andre kunder som anvender
godkendte rustbeskyttelses centre, nemlig indsend den kvalitetsblanket du
modtager på centeret, til Teknologisk Institut (en fortrykt blanket), så vil
du være med i puljen af 500 - 600 biler som årligt er genstand for ekstern
kvalitetsvurdering.

Jeg håber det var svar på dine spørgsmål.

Med venlig hilsen

Teknologisk Institut, Automobilteknik

Jan Helbo

Konsulent, Maskintekniker
Direkte.: 72 20 13 50
Mobil.: 22 70 55 17
Fax.: 72 20 13 39

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 28-08-07 19:51

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> "KMH" <no@spam.dk> skrev i meddelelsen

Jeg har fået audien sprøjtet her, han er også brugt af flere bilklubber,
varm anbefaling herfra.
http://www.aalborgundervognscenter.dk/Default.aspx?pID=1

/Carsten

Fra : bartokaj@gmail.com

Dato : 28-08-07 20:19

http://www.bilensantirust.dk

Her har jeg altid fået en særdeles god behandling, og efter sigende er
de blandt de bedste i branchen.

Fra : Henrik B.

Dato : 29-08-07 07:13

> [...]
> tid siden, så er det jo ved at være tid igen.
>

> Så har du haft en positiv oplevelse med Dinitrol i øst/midt jylland - så

Har benyttet dem i Fredericia 2 gange, med tilfredstillende resultat:
http://www.ktantirust.dk/

I år benyttede jeg dem i Risskov. De virker seriøse, ligesom det udførte
arbejde ser rigtig godt ud (veludført):
http://www.kbt.dk/index.php

Nu på Vista 64-Bit...

Fra : Rene J

Dato : 29-08-07 15:30

Kan også anbefale Ktantirust. de laver sku et godt stykke arbejde ..

Fin rengjort osv efter behandling ..

Mvh Rene