El Motor 12V DC
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 27-08-07 09:51

Hej NG

Jeg mangler en 12V el motor til min Plastimo motorrums blæser, man kan
ifølge Palby ikke få reservedele til Plastimo
og det trods de stadig sælger dem med kommentaren "den bedste" (se Palby
kataloget side 82)

Er der nogen der ved hvem der sælger små motorer, jeg har lagt billede ud på
dk.binaer 27-08-2007 kl 10:45

akslen er ø8, motorens diaqmeter ca. ø75 og længden ca 110mm.

Mvh
JR

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : claus b. p.

Dato : 27-08-07 11:27

"Jan Rasmussen" <jr@***FJERN***vejen-net.dk> wrote in message
> [...]
> på dk.binaer 27-08-2007 kl 10:45
>
> akslen er ø8, motorens diaqmeter ca. ø75 og længden ca 110mm.

Jeg synes det ligner de motorer man bruger til ventlatorer i biler, så måske
kan du få noget der kan bruges hos en autoophugger?

Mvh. Claus