Hvad er bedst..FZR 1000 ÅRG94, eller ZZR11~
Fra : B.M.

Dato : 25-08-07 12:14

Hvilken mc er mest pålidelig at købe..Yamaha FZR 1000årg 94, eller Kawasaki
ZZR1100, ca samme årgang..Hilsen B.M..

Fra : Per Svein Moland

Dato : 25-08-07 18:26

"B.M." <b.madsen@mbox301.get2net.dk> skrev i melding
> Hvilken mc er mest pålidelig at købe..Yamaha FZR 1000årg 94, eller
> Kawasaki ZZR1100, ca samme årgang..Hilsen B.M..

Same same, but different...

--
psm
TUSK #005 www.dakar.no

Sport Touring - "Relaxing as fast as you can."
Adventure Touring - "Sport Touring as dirty as you can."
Cruising - "Posing as loud as you can."
Touring - "Trying to stay awake as comfortably as you can."

Fra : Killerbee_dk

Dato : 26-08-07 10:59

Hej B.M,

Jeg har selv en FZR 1000 EXUP som den du nævner. Det er en ganske fin
knallert med masser af power.

Efter at jeg har haft den til dysning på rullefelt går den som en drøm, du
skal blot være opmærksom på at de har ry for at spise lidt olie.

Hvor meget olie de bruger er lidt forskelligt. Min bruger ca. 0,3 l på
500km, hvilket jeg tror du skal regne med.

Samtidigt skal du være opmærksom på at olielampen er en niveauindikator og
ikke en olietryksindikator, så derfor skal du ikke gå i panik første gang
den lyser.

På min FZR er der ca. 0,3 l mellem helt fuld og at niveauføleren blinker
(over 5000rpm.).

Jeg har lige sat min på dba, fordi at jeg er kommet til at købe en Ducati
916, og jeg tror faktisk at jeg kommer til at savne den som
langtursknallert.

God fornøjelse med din nye knallert.

/ Kenneth