Ny Accord...
Fra : Ukendt

Dato : 24-08-07 15:58

Efter at jeg blev Honda ejer for første gang i april, er interessen for
mærket også steget.

Honda's familie bil Accord'en er trods sit dejlige udseende jo en aldrende
dame trods alt, så googlede lige lidt og fandt ud af at der er en ny på vej.

http://www.globalautoindex.com/picview.plt?p=news/1899&n=3

Rigtig flot IMO.. men om det er USA modellen ved jeg så ikke - Hvis der er
nogen der ligger inde med Europa billeder af sedan'en - ikke Coupeen! - så
venligst link (har tjekket Hondaklub.dk)

Min interesse er dog stc. versionen, men den kommer jo først senere, så
netop den er jeg meget spændt på. Er der mon nogen der har nogle spion
fotos?

Men udseendet er ikke så Honda unikt mere, som den nuværende Accord syns
jeg.
Bagenden ligner noget fra BMW's 5-serie og forenden den nye Passat eller er
det bare mig?

http://www.globalautoindex.com/picview.plt?p=news/1899&n=6

--
/HB

Fra : Andersen [3650]

Dato : 24-08-07 20:28

"HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dame trods alt, så googlede lige lidt og fandt ud af at der er en ny på

Jamen for hulen da. Civic'en styrer da for meget.
Hold kæft hvor er den lækker. Accord go home.
Nu hvor vi altså skal snakke Honda.

Nå det var bare lige min mening

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-07 21:31

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i meddelelsen
> "HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen for hulen da. Civic'en styrer da for meget.
> Hold kæft hvor er den lækker. Accord go home.
> Nu hvor vi altså skal snakke Honda.
>
> Nå det var bare lige min mening

Civic'en er lækker indvendig og med kanon køre egenskaber, men jeg taler om
en bil til familien. og nuværende Accord model er uskifningsklar og Civic'en
er jo noget nyrere...

Men tjek lige Accord'en i coupe udgaven... he he

--
/HB

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-07 22:14

"HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> jeg.
> Bagenden ligner noget fra BMW's 5-serie og forenden den nye Passat eller

Det er morsomt, at BMW fik på puklen til at starte med, for deres bagende på
den nye 5-serie. Nu er der mange der efterligner den og nu også Honda.
Desuden synes jeg, at forenden ligner en Saab.
Mvh KaK

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 25-08-07 22:22

<KickAssCowboy> skrev :

>Det er morsomt, at BMW fik på puklen til at starte med, for deres bagende på
>den nye 5-serie. Nu er der mange der efterligner den og nu også Honda.

Det samme gjorde Ford jo også med forlygterne på Scorpio_den_grinmme

I dag, kæmper de jo for at få lygterne til at række næsten op til
forruden ;)

( Hvad røven så ligner - Uffff )
--
Jan_stevns

Spirilen's lillesbror er kommet hjem ;)

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-07 22:28

<jan@bygteknik.dk> skrev i meddelelsen

> Det samme gjorde Ford jo også med forlygterne på Scorpio_den_grinmme
>
> I dag, kæmper de jo for at få lygterne til at række næsten op til
> forruden ;)

Ja, der kan jeg bedre li' Civic'ens forlygter der går sammen på fronten

> ( Hvad røven så ligner - Uffff )

Enig

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-07 13:19

<KickAssCowboy> skrev i meddelelsen

> <jan@bygteknik.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, der kan jeg bedre li' Civic'ens forlygter der går sammen på fronten

Der syns jeg så at de slipper heldigere afsted med Type R hvor forlygterne
netop ikke går sammen på fronten - men sån er der jo så meget.

> Enig

Den er go'

--
/HB

Fra : BJ

Dato : 25-08-07 22:53

"HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Men udseendet er ikke så Honda unikt mere, som den nuværende Accord syns
> jeg.
> Bagenden ligner noget fra BMW's 5-serie og forenden den nye Passat eller
> er det bare mig?

Hvorfor vil du have en flot Honda til at ligne et par tyske potter?

Er det en undskyldning for hvad?

Honda laver fine kvalitetsbiler med deres helt eget udseende og ligner
derfor en Honda..

mvh
Bjørn J.

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-07 13:26

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> "HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Hvorfor vil du have en flot Honda til at ligne et par tyske potter?

Fordi jeg syns den ligner et par tyske potter.

> Er det en undskyldning for hvad?

Fra min eller Honda's side?

> Honda laver fine kvalitetsbiler med deres helt eget udseende og ligner
> derfor en Honda..

Ikke Accorden på de billeder - men udover det har du ganske ret

Men nu vil jeg jo gerne have bekræftet at modellen på billedet er til
markedet i USA. Jeg syns den ser lidt USA-agtig ud - måske Europa modellen
bliver lidt mere Honda-agtig

--
/HB

Fra : B_Bodega@hotmail.com

Dato : 26-08-07 21:40

On 26 Aug., 14:25, "HB" <hbOOsnabela.dk> wrote:

> [...]
>
> Men nu vil jeg jo gerne have bekræftet at modellen på billedet er til
> markedet i USA. Jeg syns den ser lidt USA-agtig ud - måske Europa modellen

Med hensyn til at man bedre kan li front grillen som sidder på Type R
versionen. så kan man bare få udskiftet glas grillen til en type R
grill den koster cirka 3000kr hos honda og passer lige over på. Den
har jeg fået sat på min og jeg syntes det pynter MEGET.

ja alle bil mærker stjæler lidt fra hinanden og hvad så. Alfa snuppede
f.eks. ideen med at dørhåndtagene var skjult i bagdørene den ide
snuppede de fra Honda som kom med de håndtag i deres NSX i 1991. Honda
kom med deres VTEC system i slutningen af 80erne og har brugt det lige
siden. Efterfølgene har Toyota "lånt" ideen bag VTEC og kaldt det VVTI
og BMWs Vanos (eller hvordan det nu staves) ligner også rigtig meget
hondas VTEC.

Men prøv at søg på Google billeder og find en civic 2007 fra usa den
liger OVERHOVED ikke den europæiske udgave. Så den accord vi får til
landet i 2008 ligner sikkert heller ikke den fra usa. Men dette kommer
selvfølgelig også lidt an på om accorden bliver bygget i japan eller
england. den "nye" civic er f.eks bygget og desinget i England.

/ Thorborg. (Honda nørd)

Fra : Kim Kristensen

Dato : 13-09-07 11:29

On 26 Aug., 22:40, B_Bod...@hotmail.com wrote:

> [...]
> england. den "nye" civic er f.eks bygget og desinget i England.
>
> / Thorborg. (Hondanørd)- Skjul tekst i anførselstegn -

Sådan skulle den nye Euro-model vist komme til at se ud, cirka.

http://www.dinside.no/php/art.php?id=396535

Med venlig hilsen Kim