Bluetooth til hjælm
Fra : kop

Dato : 23-08-07 17:08

Findes der et bluetooth headset der er betydeligt tyndere end Jabra250 da
dette trykker noget i de tykke kinder.
Det ville være rart at kunne høre den søde dame i min nyindkøbte Zümo550?

m.v.h.
kop
BMW F800ST

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-07 17:16

"kop" <kop@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dette trykker noget i de tykke kinder.
> Det ville være rart at kunne høre den søde dame i min nyindkøbte Zümo550?

Du skal bare have dig et interphone bluetooth sæt til indbygning i
hjelmen... mig og en kammerat kører med det og det er super lækkert... jeg
kører også med zumo 500 gps'en... og den kan du også kører telefonen igennem
så du har alting til at køre sammen

//Rasmus

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 26-08-07 09:47

Rasmus T. Houdam skrev den 23 aug 2007 i

> [...]
> jeg kører også med zumo 500 gps'en... og den kan du også kører telefonen
> igennem så du har alting til at køre sammen

Sådan en har koneriet også sunget for, men hvad med musikken?
Bluetooth og kun en højtaler sætter nogle begrænsninger?

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-07 12:02

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Sådan en har koneriet også sunget for, men hvad med musikken?
> Bluetooth og kun en højtaler sætter nogle begrænsninger?

Hey Arne

Så køber du bare et sæt med stereo højtalere, altså to højtalere til
indbygning i hjelmen. Mener at jeg så sådan et sæt til interphone, men nu
bliver jeg i tvivl. Det kan i hvert fald godt lade sig gøre, man skal bare
lige finde det :)

//Rasmus

Fra : WonderDrug

Dato : 28-08-07 08:05

Sidst jeg kiggede har Interphone ikke lavet deres sterio udgave endnu, og
hvis du kun køre med mono (altsaa en højtaler som der er i den normale
interphone) saa drener du batteriet i dit interphone ved at høre sterio
musik via gps'en

Fra : OM

Dato : 23-08-07 18:25

On 23 Aug., 18:15, "Rasmus T. Houdam" <VirtuniXmail.dk> wrote:

> [...]
> kører også med zumo 500 gps'en... og den kan du også kører telefonen igennem

Samme setup her - Interphone er et fint produkt og det forbinder uden
vrøvl til Zumo'en. Dog er det lidt makken når man skifter mellem Zumo
og intercom løbende.
Laaaang levetid på en opladning.
HUSK at læse manualen og læg især mærke til den del hvor der står at
man kan sætte headsettet til høj/lav lyd. Kører K100RS og her skal den
stå på Høj for at jeg kan høre noget over 60km/t med ørepropper i.

Mvh Ole

Fra : kop

Dato : 23-08-07 20:55

.... tak for hjælpen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-08-07 20:43

"Rasmus T. Houdam" <VirtuniXmail.dk> writes:

> Så køber du bare et sæt med stereo højtalere, altså to højtalere til
> indbygning i hjelmen.

Det kræver af ens musikafspiller understøtter a2dp-profilen, ellers
får man telefonkvalitet i mono.
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R