OT Billig togbillet til Dresden
Fra : bøv

Dato : 22-08-07 23:09

Ikke helt OT, evt. afhente mc i Dresden og køre hjem.
Billigst/nemmest derned, er der nogen der har et godt tip?
Tog-Fly-Bus ??
Mange af dem jeg har tjekket er kun returrejser.

Mvh.Jan

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 22-08-07 23:35

"bøv" <nejduerikke@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Billigst/nemmest derned, er der nogen der har et godt tip?
> Tog-Fly-Bus ??
> Mange af dem jeg har tjekket er kun returrejser.

Hej Jan

http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/dn

God tur.
Hvad skal du ned og hente??

mvh Jens
der kom hjem med en FJ 1200 i lørdags

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 22-08-07 23:39

"Jens Meldgaard" <dsl333271@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "bøv" <nejduerikke@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Kom lige i tanke om, at den også findes på engelsk

http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/en

mvh Jens
Sydals

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-08-07 07:12

Jens Meldgaard skrev:

> mvh Jens
> der kom hjem med en FJ 1200 i lørdags

Teløk teløk - skal du ha plader på?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 23-08-07 14:35

> Teløk teløk - skal du ha plader på?

Ja, til foråret. Lige for tiden kører jeg på
afgiften, (FZéren)

mvh Jens
Sydals

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-08-07 23:08

Jens Meldgaard skrev:

> Ja, til foråret. Lige for tiden kører jeg på
> afgiften, (FZéren)

Okay
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 23-08-07 05:39

> Ikke helt OT, evt. afhente mc i Dresden og køre hjem.
> Billigst/nemmest derned, er der nogen der har et godt tip?
> Tog-Fly-Bus ??

Hej Jan

Jeg fløj med Air Berlin til Düsseldorf. Det koster ned til 200kr. Måske
flyver de også til Dresden?

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, NX650 '88, XR650L '95

Fra : Ivan Sparvath

Dato : 23-08-07 14:29

> [...]
> Billigst/nemmest derned, er der nogen der har et godt tip?
> Tog-Fly-Bus ??
> Mange af dem jeg har tjekket er kun returrejser.

Hej Jan, hvis det er fra Jylland er der Prag-ekspressen.
*Ekspressen* er et stort ord; men det er en fin oplevelse.

Hilsen
Ivan

Fra : Dr. Enduro

Dato : 23-08-07 16:59

bøv skrev:
> [...]
> Billigst/nemmest derned, er der nogen der har et godt tip?
> Tog-Fly-Bus ??
> Mange af dem jeg har tjekket er kun returrejser.

Hej Jan

De tyske statsbaner har en slags weekend-billet, hvor man kan køre 5
mand for ca. 20 euro hele weekenden. Det er godt nok kun regionaltog,
men hvis du har god tid er det nok den billigste måde at nå derned på.

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE