Restgæld
Fra : Ukendt

Dato : 22-08-07 19:02

Er der nogen steder man kan få oplysning om evt. restgæld på en mc, ud fra
stelnummer eller registreringsnummer.

--
Venlig hilsen
Bo S.

Fra : Anders Christensen

Dato : 22-08-07 19:08

Bo S. skrev:
> Er der nogen steder man kan få oplysning om evt. restgæld på en mc, ud fra
> stelnummer eller registreringsnummer.

Det kan du få oplyst ved at ringe til Bilbogen i Århus på 86 12 91 45
hverdage mellem 9 og 12.
Så vidt jeg ved er det stelnummeret du skal bruge.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Lars Løfgreen

Dato : 22-08-07 22:00

"Anders Christensen" <vladimirr@vladimirr.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan du få oplyst ved at ringe til Bilbogen i Århus på 86 12 91 45
> hverdage mellem 9 og 12.
> Så vidt jeg ved er det stelnummeret du skal bruge.

Hvad gør man iøvrigt hvis man køber mc i fx Tyskland ?

mvh
Lars

Fra : Bo Christensen

Dato : 23-08-07 07:34

> Hvad gør man iøvrigt hvis man køber mc i fx Tyskland ?
I tyskland er den der har registreringspapirene ejeren.
Dvs at er der gæld i cyklen, så har sælgeren ikke papirene
/bo

Fra : Lars Løfgreen

Dato : 25-08-07 17:49

> I tyskland er den der har registreringspapirene ejeren.
> Dvs at er der gæld i cyklen, så har sælgeren ikke papirene
> /bo

Tak

Fra : OleG

Dato : 22-08-07 23:31

Anders Christensen wrote:

> Så vidt jeg ved er det stelnummeret du skal bruge.

Stelnummeret er ikke nødvendigt, jeg har checket flere gange bare på
reg.nummeret.

Mvh OleG

Fra : Anders Christensen

Dato : 23-08-07 01:21

OleG skrev:

> Stelnummeret er ikke nødvendigt, jeg har checket flere gange bare på
> reg.nummeret.

Nææh, men hvis cyklen ikke er indregistreret vil det nok være nødvendigt :)

Fra : MCdonal

Dato : 23-08-07 10:13

> [...]
har de da direkte kontakt til motorkontoret??

Fra : Armand

Dato : 09-09-07 19:09

"Anders Christensen" <vladimirr@vladimirr.dk> skrev i en meddelelse

> Nææh, men hvis cyklen ikke er indregistreret vil det nok være nødvendigt
> :)

- - - - Eller har været omregistreret!
Fakta er at når man optager et lån/pant noteres det til tilnummeret og ikke
en nummerplade, hvorfor det er den rette vej at søge efter pantet igen!
At man så kan være heldig at fange den på nummerpladen er en anden sag; men
jeg ville nu ikke stole på en oplysning om "ingen pant" kun givet ud fra
nummerpladen :-|

--
Armand.