MC brand
Fra : Hans

Dato : 21-08-07 17:33

Fra : Anders Majland

Dato : 21-08-07 18:00

> MC brand
> http://www.112alarm.dk/2007/borkop2/borkop2.htm

Jeg viste ikke at franske PSA lavede motorcykler (scootere ja, men ikke
nogen med dobbelt udstødning)

Men der er så åbenbart også andre der kan brænde .... Det bliver nok lidt
svært at finde årsagen

Fra : Max Andersen

Dato : 21-08-07 18:43

Anders Majland wrote:

> Jeg viste ikke at franske PSA lavede motorcykler (scootere ja, men ikke
> nogen med dobbelt udstødning)
>
> Men der er så åbenbart også andre der kan brænde .... Det bliver nok lidt
> svært at finde årsagen

Mine dårlige øjne siger mig at det ligner en BMW. Nogen der ved hvilken
MC der er tale om?

Max

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-07 19:11

On Tue, 21 Aug 2007 19:42:35 +0200, Max Andersen wrote:

> Mine dårlige øjne siger mig at det ligner en BMW. Nogen der ved hvilken
> MC der er tale om?

En Yamaha at dømme ud fra kardanklumpen, (BMW har den i højre side pånær
tværliggende K-modeller).

At man kun ser to forrør fremad siger mig at det er det store V4 touring-øg
Yamaha havde i ? senfirserne ?

Quizz Armand ??

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/clearout restdele til salg

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 21-08-07 20:41

Orla Pedersen skrev:

> [...]
> tværliggende K-modeller).
>
> At man kun ser to forrør fremad siger mig at det er det store V4 touring-øg

Gold Wing

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-07 21:14

On Tue, 21 Aug 2007 21:41:03 +0200, Dan "748" Dethlefsen wrote:

> Gold Wing

Nope! Ingen "patter" , nej det er helt sikker en Yamaha Xvz 12 Venture,
genkendt på motorbøjler, og de særegne lydpotter.

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-07 20:44

On Tue, 21 Aug 2007 20:11:07 +0200, Orla Pedersen wrote:

> En Yamaha at dømme ud fra kardanklumpen,

Yamaha Xvz 12 Venture, for at være nøjagtig.

Fra : Armand

Dato : 09-09-07 15:10

meddelelse news:1290aulx8hcgt$.130g0jcs8lfgw.dlg@40tude.net...

> At man kun ser to forrør fremad siger mig at det er det store V4
> touring-øg
> Yamaha havde i ? senfirserne ?
>
> Quizz Armand ??

Ingen grund til at Quizz'e mig derved at jeg kender ejeren og en inhabil!
Det er rigtigt nok at det er en Venture!

--
Armand.