Galant trækker dårligt !
Fra : Thomsen\(4173\)

Dato : 23-08-07 09:53

Hejsa

Jeg har lidt problemer med min galant fra '91.

Den trækker "i ryk" når jeg giver gas - jeg synes det virker som om den får
for lidt og leve af
men den bruger vildt meget benzin synes jeg.

Motoren er fra en anden bil, så jeg ved ikke om det altid har været sådan.

Jeg tænker selv på om det kan ha noget med lamda sonden eller katalysatoren
og gøre.

Bilen er en 1,8 glsi fra 91

Håber nogen har et godt råd.

Mvh
Thomas Westerberg

Fra : Robert Eriksen

Dato : 23-08-07 12:36

Thomsen(4173) wrote:
> [...]
>
> Motoren er fra en anden bil, så jeg ved ikke om det altid har været sådan.
>
> Jeg tænker selv på om det kan ha noget med lamda sonden eller

Da min 2.0GTi '91 opførte sig sådan var det en ventil der var røget.

Det kostede dyrt :-/

Fra : Thomsen\(4173\)

Dato : 23-08-07 13:09

> Da min 2.0GTi '91 opførte sig sådan var det en ventil der var røget.
>
> Det kostede dyrt :-/

Ja, jeg synes godt nok at den tikker lidt, måske det kan være ventilerne den
er gal med.

Tak for det