Motor olie Skoda Felicia
Fra : Steen

Dato : 22-08-07 17:00

Hej i gruppen.

Hvilken type motor olie vil i anbefale til en Skoda Felicia 1,3 fra 1995 og
hvor meget skal den have. Kan semisyntetisk olie 10W/40 bruges.

Mvh.
Steen

Fra : Tom

Dato : 22-08-07 20:54

"Steen" <seis@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen.
>
> Hvilken type motor olie vil i anbefale til en Skoda Felicia 1,3 fra 1995
> og hvor meget skal den have. Kan semisyntetisk olie 10W/40 bruges.

Jeg kan kun anbefale fuldsyntetiske olier. Der fungere olien også når den
bliver slidt og du er dermed sikker på at motoren holder ind til bilen er
totalt nedslidt. Man venter bare med at købe fuldsyntetisk til det er på
tilbud i Bilka. Så fåes det til rimelige penge.

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-07 21:42

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> ...og du er dermed sikker på at motoren holder ind til bilen er totalt
> nedslidt.

hehe...top dolla'....

Fra : Tom

Dato : 22-08-07 23:06