Farmors bil
Fra : Martin

Dato : 20-08-07 15:30

Grædefærdig kom hun tíl mig for ca 14 dage siden og berettede at hendes
elskede nissan Cherry fra 83 i gul var dumpet til sin dog med mulighed for
omsyn pga a rådden uden vogn.

Hendes "alm værksteder" gav hende en pris på 13-15000 for at lave problemet
men det er jo for meget på sådan en bil.

I dag er farmor glad. hun er dog 7000 kr fattigere og har en frisk pletfri
synsrapport. men hun har stadig en 1-ejers bil som har gået under 200K og
som hun kender bedre end sin egen bukselomme.

Man kan jo sige meget men havde hun skrottet den og set efter anden bil i
7-10000 kr-klassen kunne det nemt være meget værre.

Den virker HVER gang og alt er som det skal være- bundsolid bil bortset fra
hun ikke helt fik passet det med rustbehandling. Ja det er lige før den står
som ny bortset fra rusten i undervognen som så er lavet nu. Jeg har prøvet
at købe bil masser af gange i den prisklasse og der er godt nok stor forskel
på hvad man får for pengene ;) Nu er hun glad, mekker er glad, og bilen får
lov at leve 2 år mere.

Det er en god dag i dag ;)

Det hele handler om at have de rette kontakter/netværk af mennesker hvis man
ikke lige kan alt selv...!