http://www.korlund.dk/ Fair bile~
Fra : Øl er godt !

Dato : 19-08-07 02:08

Det lyder jo fristende med 10-14 år gamle biler der er som "nye" og
mange af dem har kørt mindre end 50.000km..
Nogen der har plusser / minusser / erfaringer at handle bil hos ham ?
http://www.korlund.dk/

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 19-08-07 08:17

"Øl er godt !" <øl@godt.kaput> skrev :

>Det lyder jo fristende med 10-14 år gamle biler der er som "nye" og

Ja - nogle af bilerne ser faktisk rigtigt pæne ud

>mange af dem har kørt mindre end 50.000km..

Måske / måske ikke ....

tysk bil - spole kilometertæller ??? Jeg villle sikre mig er ikke er
fiflet med tælleren via f.eks en servicebog

>Nogen der har plusser / minusser / erfaringer at handle bil hos ham ?
>http://www.korlund.dk/

Tjoehhhh ... I min jagt på Völlen , var jeg da fordi dem og snuse
lidt - uden at mine nakkehår strittede

Hvis de holder som de lover med 6 mdr 100% garanti , og 2 års
reklamationsret, er man da stillet lidt bedre hos dem, end hos mange
andre. Kunsten er jo at finde sin bil - og undgå at skulle reklamere
over noget

--
Jan_stevns

Fra : Mogens

Dato : 19-08-07 15:01

<jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse

> Ja - nogle af bilerne ser faktisk rigtigt pæne ud

> Måske / måske ikke ....
> tysk bil - spole kilometertæller ??? Jeg villle sikre mig er ikke er
> fiflet med tælleren via f.eks en servicebog

Skriftlig km-garanti - og?
Sælger har næppe gået ved siden af bilerne hele tiden, så hvad har han
at ha' det i?

> [...]
> Hvis de holder som de lover med 6 mdr 100% garanti , og 2 års
> reklamationsret, er man da stillet lidt bedre hos dem, end hos mange

Man kan studse noget over følgende tekst: Flot servicebog næsten uden
stempler.

Helt ude i hampen - bilen skal da til service enten grundet kørte km eller
at året er gået!

'00 Audi A4 (101 hk), kørt 5.000 km
ET KANON TILBUD - "FABRIKSNY" BIL!

FLOT SERVICE BOG, NÆSTEN UDEN STEMPLER - HAR KUN KØRT 5.000 KM FRA NY,
KØRT AF 1 EJER FØDT 1933!

- OG ER DU EN AF DEM DER MED DET SAMME KONKLUDERER, AT DER ER FIFLET
MED SPEEDOMETERET, SÅ SE BILLEDER AF UNDERVOGN, DE TALER ABSOLUT FOR SIG
SELV!

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 19-08-07 17:33

"Mogens" <no@reply.nu> skrev :

>Skriftlig km-garanti - og?
>Sælger har næppe gået ved siden af bilerne hele tiden, så hvad har han
>at ha' det i?

blækket i kuglepennen - intet andet.

snip :
> - OG ER DU EN AF DEM DER MED DET SAMME KONKLUDERER, AT DER ER FIFLET
>MED SPEEDOMETERET, SÅ SE BILLEDER AF UNDERVOGN, DE TALER ABSOLUT FOR SIG
>SELV!

Han scorer vist et selvmål der - tror jeg nok.

--
Jan_stevns

Fra : Øl er godt !

Dato : 19-08-07 20:20

> blækket i kuglepennen - intet andet.
>
> snip :
>
> Han scorer vist et selvmål der - tror jeg nok.
>
> --
> Jan_stevns

Hvordan mener du ?
Undskyld , men jeg kender ikke så meget til
bil-handel endnu..