MC stjålet i Århus (Trøjborg).
Fra : MicJen

Dato : 21-08-07 15:25

Hej

Har en kammerat som har fået stjålet sin MC.

Det er en suzuki GSX600F årg. 92. Den er blå.
Den stod på Trøjborgvej i Århus. Overfor nordre kirkegård.
Den blev stjålet mellem 6.30 og 15.45 i lørdags.
Nr plade: DM 17 722

Håber I vil holde øje og give lyd hvis I ser noget.

På forhånd tak.

Fra : HC

Dato : 22-08-07 10:41

MicJen wrote:

> Hej
> Har en kammerat som har fået stjålet sin MC.

Sådan af ren statistisk interesse (jeg bor selv i området) - hvordan var
den efterladt? Kædelås? "Ratlås"? Alarm? Startspærrer?

--
Keep the rubber side down and the shiny side up!
Honda CB1300 ABS 2005

Fra : MicJen

Dato : 22-08-07 14:41

Hej

Der var ikke noget batteri i den. Styrlås var der på. Mener også han
sagde der var en kæde, men er ikke sikker.
Hvis der var det, var den ikke spændt omkring noget fast i hvert fald.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-08-07 17:13

MicJen <michaelgsjensen@gmail.com> writes:

> Der var ikke noget batteri i den. Styrlås var der på. Mener også han
> sagde der var en kæde, men er ikke sikker. Hvis der var det, var
> den ikke spændt omkring noget fast i hvert fald.

Mon ikke der er en ret stor chance for at den ligger et sted i
nabolaget? De har jo næppe fået gang i den, og det er nok ikke
bestillingsarbejde, så den er nok ikke fragtet bort i en varevogn.
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R