50.000 for en lada
Fra : rasmus

Dato : 17-08-07 21:19

http://www.bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=107200140&source=1

giver det virkelig mening? Er der så meget kult og samler-halløj over den?
Min er godt nok rød og fra 1986 og har kørt 200.000 kilometer og har en
rusten kofanger og er blevet noget mat i lakken, men er ellers nysynet og
kører fint ...

ras

Fra : Brian

Dato : 17-08-07 21:26

"rasmus" <preben@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Min er godt nok rød og fra 1986 og har kørt 200.000 kilometer og har en
> rusten kofanger og er blevet noget mat i lakken, men er ellers nysynet og

Lyder en hel del i overkanten. Var det nu en Skoda Rapid Sport og i
Cabriolet udgaven som i "Kampen om den røde ko", så var det noget ved :)

Fra : rasmus

Dato : 17-08-07 21:31

"Brian" <Suzuki@cool.dk> skrev i en meddelelse
> "rasmus" <preben@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Lyder en hel del i overkanten. Var det nu en Skoda Rapid Sport og i
> Cabriolet udgaven som i "Kampen om den røde ko", så var det noget ved :)

- ja det synes jeg sgu også. Mekanikeren spurgte, om vi virkelig ville ofre
de 6000 kroner på at få den gennem syn (noget med vangerne) plus det løse
(ny starter blandt andet) og vi sagde skal skam ja. Da vi hentede den havde
han tjekket nettet og fundet 2 lada 1200 til omkring 50K og her har jeg vist
fundet den ene

ras

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-07 21:33

On Fri, 17 Aug 2007 22:19:25 +0200, "rasmus" <preben@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>Min er godt nok rød og fra 1986 og har kørt 200.000 kilometer og har en
>rusten kofanger og er blevet noget mat i lakken, men er ellers nysynet og

Lyder som optimisme......han har vel givet 2000 for den i bytte for en
brugt Mazda 323 til 60000 (hvoraf de 15000 var overpris), så der er
tid til at vente. Men......det er vel rigeligt optimistisk at få så
meget for en standard-vare. Du kan jo få en Amazon til de samme penge
- måske ikke helt så original og fejlfri.....eller en Opel GT der
kræver lidt hjemmearbejde.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Per

Dato : 17-08-07 22:04

rasmus wrote:
> [...]
> den? Min er godt nok rød og fra 1986 og har kørt 200.000 kilometer og
> har en rusten kofanger og er blevet noget mat i lakken, men er ellers

Det må være en fake annonce - der er sikkert nogen der laver sjov med en.

Ellers er det måske en slåfejl mon ikke der skulle have stået 5000 kr - det
tror jeg.

/Per

Fra : rasmus

Dato : 17-08-07 22:06

> Det må være en fake annonce - der er sikkert nogen der laver sjov med en.

- det er jo muligt

> Ellers er det måske en slåfejl mon ikke der skulle have stået 5000 kr -
> det tror jeg.

- den findes på flere baser til samme pris, så tyrkfejl er det næppe.

ras

Fra : Esben

Dato : 17-08-07 23:34

> Ellers er det måske en slåfejl mon ikke der skulle have stået 5000 kr -
> det tror jeg.

Hvis den er tæt på mint condition, så er 5000 lavt, men på den anden side er
50.000 også ret højt. Hvad kostede sådan en egentlig i 1983?

--
Esben

Fra : rasmus

Dato : 18-08-07 07:41

"Esben" <esbenSENDSPAMHERE@gruf.LAND> skrev i en meddelelse
> "Per" <mesked@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis den er tæt på mint condition, så er 5000 lavt, men på den anden side
> er 50.000 også ret højt. Hvad kostede sådan en egentlig i 1983?

- omkring 50-60.000

ras

Fra : snoller

Dato : 20-08-07 22:36

Jeg ved godt det er lidt OT, men jeg mindes en tur til Athen T/R i
sådan en svend ... det var tider!