300-110 på 5s
Fra : Thomas H.

Dato : 17-08-07 15:39

http://www.youtube.com/watch?v=1ZCCcX7A_Vg
Det kunne han da sagtens nå

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 17-08-07 16:28

On Fri, 17 Aug 2007 16:39:14 +0200, "Thomas H."
<thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote:

>http://www.youtube.com/watch?v=1ZCCcX7A_Vg
>Det kunne han da sagtens nå

-Godt med et par gode bremsem - men stadig skudt i låget at køre 300
km/t på en vej med anden trafik ! Men er jo ikke herre over, hvad
andre finder på at gøre foran sig.
Mogen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-08-07 22:12

>-Godt med et par gode bremsem - men stadig skudt i låget at køre 300
>km/t på en vej med anden trafik ! Men er jo ikke herre over, hvad
>andre finder på at gøre foran sig.
>Mogen

Jeg synes det er lige så skudt i låget, at lave er farligt
vognbaneskift uden, at have set sig for...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : ShutEye

Dato : 17-08-07 23:58

> Jeg synes det er lige så skudt i låget, at lave er farligt
> vognbaneskift uden, at have set sig for...

Satme svært at se hastigheden på en anden dyt i sidespejlet.

Fra : Martin Vollert

Dato : 18-08-07 00:07

ShutEye skrev:

> Satme svært at se hastigheden på en anden dyt i sidespejlet.

Næææ egenligt ikke, bare man bruger dem regelmæssig.

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-08-07 01:24

On Sat, 18 Aug 2007 01:07:04 +0200, Martin Vollert <"Mit
fornavn"@ertele.invalid> wrote:

>Næææ egenligt ikke, bare man bruger dem regelmæssig.

Næmli'..

Har kørt en del "sydpå" og det er ingen sag, at spotte et
hurtigtgående faretøj.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 18-08-07 01:34

Martin Vollert <"Mit fornavn"@ertele.invalid> wrote in news:46c62a22$0
$90263$14726298@news.sunsite.dk:

> Næææ egenligt ikke, bare man bruger dem regelmæssig.

Jeg synes selv jeg bruger mine spejle ganske ofte. Alligevel blev jeg
overrasket af en Porsche 928 engang på BAB'en. Jeg lå i overhalingsbanen
med frit bagud så langt biler kunne skelnes. I en blød kurve dukkede der
pludselig en 928'er op i mit bakspejl. Først troede jeg den var
voldsænket, men det viste sig han også var blevet overrasket, og stod på
bremsen

Jeg trak tæt op af ham jeg var ved at overhale, så der måske var plads
til Porschen yderst, men han nåede at få farten af kareten. Skønsmæssigt
har han kørt langt over 250. Selv kørte jeg 130, som iøvrigt var
fartgrænsen.

Fra : Lars [6710]

Dato : 18-08-07 07:33

Martin Johansen [6000] skrev:

> Jeg synes det er lige så skudt i låget, at lave er farligt
> vognbaneskift uden, at have set sig for...

Det kan godt være at ham der trækker ud ikke ser sig helt så godt for
som han skulle... Jeg havde ihvertfald ventet
Men hvis man lige kigger 100 m længere frem.. Foran den pug der trækker
ud, kører der jo også biler....

Skal de så bare fordampe ud i atmosfæren blot fordi Mr Audi er ude og
teste ???

Det er da kun et spørgsmål om 1 eller 2 sekunder længere...så var det
dem han skulle bremse for...

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-08-07 09:30

>Skal de så bare fordampe ud i atmosfæren blot fordi Mr Audi er ude og
>teste ???

Ja :)

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : JBH

Dato : 17-08-07 20:13

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.youtube.com/watch?v=1ZCCcX7A_Vg
> Det kunne han da sagtens nå

Ja, Gad vide om det er luftmodstanden ved den høje fart som lynhurtigt tager
toppen af farten og bremserne som redder resten, ?

mvh
JBH