zafiras brændstofpumpe defekt
Fra : Asger Kjeldsen

Dato : 15-08-07 20:34

Min Zafiras indsprøjtningsforstiller skulle være defekt iflg.bilens
computer. Er det en generelfejl ved Opel? Jeg kan finde en del nye
brændstofpumper på tyske eBay!! Pris ca. 1100-1300Euro. Kan det findes
billigere herhjemme? Opel siger 10000 Kr for ny og det synes jeg er
voldsomt meget. kan nogen afhjælpe mig?
Asger k

Fra : Lund

Dato : 16-08-07 15:37

Stil evt. dit spørgsmål i www.opelpower.dk

Skriv venligst oplysninger vedr. motortype m.v. evt. blot dit reg.nr., så
kan jeg slå den op på biltorvet.

Så skal jeg undersøge det.

Mvh. Torben

Fra : Anders Thorup

Dato : 16-08-07 15:51

"Asger Kjeldsen" <asger.k@pc.dk> wrote in message
> [...]
> brændstofpumper på tyske eBay!! Pris ca. 1100-1300Euro. Kan det findes
> billigere herhjemme? Opel siger 10000 Kr for ny og det synes jeg er

Hvad årgang er din Zafira??
Hvilken motor sidder der i den?

Hvis det er en diesel-højtrykspumpe så lyder det rigtig nok med de priser du
nævner.

Hvor langt har bilen kørt?

Mvh
Anders