Så bliver det ikke billigere
Fra : Alex Pedersen

Dato : 15-08-07 08:54

Billigst er lige nu Hertz hvor man kan leje en bil til kr. 100,- pr
dag og 2 kr pr. km.
Det skyldes at der er kommet mange biler tilbage fra turislejemål i
sommerferien og der mangler parkeringspladser.
Dog skal man ringe på 4013 8398 for at få denne pris.

Fra : hanzen

Dato : 15-08-07 09:05

"Alex Pedersen" <aped@hertzdk.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Kommer det samme indlæg hver time?

--
hilzen
hanzen

SAAB 900 185 hk med kunstigt åndedræt

Fra : Alex Pedersen

Dato : 15-08-07 10:24

On 15 Aug., 10:04, "hanzen" <han...@mailmigej.dk> wrote:
> [...]
> sommerferien og der mangler parkeringspladser.
> Dog skal man ringe på 4013 8398 for at få denne pris.

Dette indlæg er sket ved en KÆMPE fejl.
Indlægget er slette for længe siden.
Venligst se bort fra dette.
Beklager meget fejlen

Fra : hanzen

Dato : 15-08-07 11:33

> [...]
> sommerferien og der mangler parkeringspladser.
> Dog skal man ringe på 4013 8398 for at få denne pris.

Fint. Jeg kigger den anden vej.

Fra : Kent

Dato : 15-08-07 16:01

> [...]
> sommerferien og der mangler parkeringspladser.
> Dog skal man ringe på 4013 8398 for at få denne pris.

Hvorfor sletter du så ikke bare dit indlæg? Det kan
man jo.

Kent.

Fra : Deaster

Dato : 15-08-07 17:57

Kent skrev:
> "Alex Pedersen" <aped@hertzdk.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor sletter du så ikke bare dit indlæg? Det kan
> man jo.

Det virker sjældent ret effektivt.

Jesper

Fra : -= JF =-

Dato : 15-08-07 18:16

Kent skrev:

> Hvorfor sletter du så ikke bare dit indlæg? Det kan
> man jo.

Så er du da dygtigere (eller hurtigere) end de fleste.
9 ud af 10 gange er det faktisk for umiddelbart efter indlægget er sendt!

--
Mvh. John

Fra : Alex Pedersen

Dato : 15-08-07 16:21

On 15 Aug., 17:00, "Kent" <Sunsh...@NOSPAMpc.dk> wrote:

> Hvorfor sletter du så ikke bare dit indlæg? Det kan
> man jo.
>
> Kent.- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Hej Kent

Det gjorde jeg faktisk også 1 min efter jeg opdagede fejlen, men da
var det allerede kopieret af en af brugerne. Min hensigt var at komme
med et indlæt på en dialog omkring priser i sektionen om biludlejning,
men min uvidenhed om hvordan man skulle svare endte med at det dukkede
op her.
Jeg ville dog ønske at alle de der siden har kommenteret ville slette
deres indlæg så det hele forsvant igen.

Beklager fejlen.

Fra : Henning

Dato : 15-08-07 16:47

>Jeg ville dog ønske at alle de der siden har kommenteret ville slette
>deres indlæg så det hele forsvant igen.

Det kan ikke lade sig gøre - een gang kommenteret på usenet, altid på
usenet. Om du så tog rundt til alle vores computere og slog os og
maskinerne ihjel, ville vores ord stadig stå derude til verdens
ende

Fra : Claus Frørup

Dato : 15-08-07 17:37

Henning skrev:
> Om du så tog rundt til alle vores computere og slog os og
> maskinerne ihjel, ville vores ord stadig stå derude til verdens
> ende

Og sådan har kabalen bestemt det!

--
Dette er en signatur.
Læs den ikke.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 15-08-07 17:47

On Wed, 15 Aug 2007 08:21:25 -0700 Alex Pedersen <aped@hertzdk.dk> sent
the following smoke signals:

>Jeg ville dog ønske at alle de der siden har kommenteret ville slette
>deres indlæg så det hele forsvant igen.
>
>Beklager fejlen.

Problemet er at mange newsproviders ikke lystrer 'Cancel-indlæg', så
tråden er her alligevel.

Mht. Google, så skulle de vist respektere 'X-no-archive' men hvordan det
fungerer i realiteten, aner jeg ikke.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 16-08-07 07:40

Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in

> Problemet er at mange newsproviders ikke lystrer 'Cancel-indlæg', så
> tråden er her alligevel.

Jeg har nu ikke hørt om usenet-servere der ikke lystrer en cancel. Indenfor
en vis tidsramme. Glem cancel på indlæg der er over 1 time gamle. Du kan
næppe lave cancel på flere måneder gamle indlæg nogen steder.

En cancel skal leveres ganske få minutter efter indlægget er postet hvis
det skal have en rimelig effekt.

> Mht. Google, så skulle de vist respektere 'X-no-archive' men hvordan det
> fungerer i realiteten, aner jeg ikke.

Fungerer fint. Skal bare leveres sammen med det originale indlæg.

Fra : Deaster

Dato : 15-08-07 17:58

Alex Pedersen skrev:

> [...]
> op her.
> Jeg ville dog ønske at alle de der siden har kommenteret ville slette

Det hjælper ikke noget som helst.

Jesper