Forsøgs skilte
Fra : Stefan Jensen

Dato : 13-08-07 15:32

På hovedvej a11 lidt uden for Varde står der et par Forsøg skilte
De har efterhånden stået der i mindst 5 år

Nogle der kender noget til dette??

De ligner slet ikke nogle alm færdselstavler!

Vh SJ

Fra : Mikkel Lund

Dato : 13-08-07 16:06

Stefan Jensen skrev:
> [...]
> De har efterhånden stået der i mindst 5 år
>
> Nogle der kender noget til dette??
>
> De ligner slet ikke nogle alm færdselstavler!

Er det dem (mener der er 4, to hver side) med en masse små firkarter af
refleks materiale i forskellige farver? Jeg tror, uden at vide det, at
det er test af forskellige refleks farver f.eks. synlighed og holdbarhed.
--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : Stefan Jensen

Dato : 13-08-07 17:15

> [...]
> --
> Hilsen Mikkel Lund
> "Sund fornuft, har aldrig stoppet en tosse"

Ja. det er dem!

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 13-08-07 19:10

Det er et langtids-forsøg. Det ender den slags godt nok altid med i
Statsregi, i dette sjældne tilfælde ganske berettiget.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 13-08-07 19:48

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in

> Det er et langtids-forsøg. Det ender den slags godt nok altid med i
> Statsregi, i dette sjældne tilfælde ganske berettiget.

Det er svært at teste holdbarhed i korte forsøg ;)

Desværre er der så nogle forsøg der ikke bliver afsluttet selvom man har
indset at de er fejlet - f.eks. belægningen på motorvejen vest for Holsted
afkørslen, iflg. vejdirektoratet har man ingen planer om at ændre
belægningen, man laver blot almindelig vedligehold af vejen f.eks. at
udjævne højdeforskel der hvor belægningen starter/slutter.

Fra : Esben Tærsker

Dato : 13-08-07 20:27

Stefan Jensen wrote:
> [...]
> De har efterhånden stået der i mindst 5 år
>
> Nogle der kender noget til dette??
>
> De ligner slet ikke nogle alm færdselstavler!

Lidt uden for Varde?!? Er det ikke syd for Bramming?

/Esben

Fra : Mikkel Lund

Dato : 14-08-07 09:00

Esben Tærsker > skrev:

> Lidt uden for Varde?!? Er det ikke syd for Bramming?
>
> /Esben

Jo, mener det er her:
http://maps.google.dk/?ie=UTF8&ll=55.43409,8.694466&spn=0.001321,0.005021&t=k&z=18&om=1

--