Lidt nyt på DMCN
Fra : Peter H Hasselbalch

Dato : 08-07-01 12:49

Jeg har tilrettet forhandleranmeldelsesoversigten så Postnr/Postdistrikt nu
fremgår af oversigten.

Følgende er nu blevet muligt:

Sortering efter forhandlernavn
Sortering efter postnr/postdistrikt
Sortering efter værksteds-ratings
Sortering efter service-ratings

Det burde gøre listen mere anvendelig i de tilfælde, hvor man f.eks. søger
efter en forhandler i nærmeste omkreds, som er anmeldt på DMCN.
Eller når man (ukritisk) vil finde de bedst anmeldte værksteder i landet.

Håber I kan lide det.

Jeg har nu overtaget Forhandlerlisten fysisk - det vil sige at databasen er
placeret hos mig - så Husk at det er mig, der skal orienteres hvis en
forhandler flytter, får hjemmeside, ændrer telefonnummer o.s.v.
Lars Hyldal kan stadig rette i tingene, men jeg er hovedansvarlig for:

Forhandlerlisten
Forhandleranmeldelser
MC-Anmeldelser (Som det går rigtig langsom med... kom nu - skriv om din MC
til DMCN)

Hedebølgen er ved at være forbi - håber vi får rimelige temp's igen - for
det her er sgudda for hedt.....
Jeg tror jeg vil prøve at smide et termometer ind under dragten - bare for
at se temp'en derinde......

Peter H Hasselbalch
DMCN#2 - CBR600F4
Red. DMCN Forh.- og MC-Anm.Sider.