Quatrac 2 - 165/70 R 13 79T ???
Fra : Gitte Daphne

Dato : 12-08-07 17:34

Jeg skal have udskiftet dæk på min Peugeot, og i den forbindelse mangler jeg
lidt info til, hvor man kan anskaffe netop dette dæk ''Quatrac 2 - 165/70 R
13 79T'' og som også tilbyder afmontering/montering til en billig penge.

Nogen der kender en fysisk forretning i nærheden af 2765, man kan købe og få
monteret dækkene til en rimelig pris ??

Har selv fundet dækkene på www.autotec.dk, men der er 2-5 dages
leveringstid, og så skal man også finde et sted, hvor man kan få dem
monteret.

Håber nogen kan hjælpe.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 12-08-07 19:03

"Gitte Daphne" <daphne@mail.dk> skrev i en meddelelse news:46bf3691$0

> Jeg skal have udskiftet dæk på min Peugeot, og i den forbindelse mangler
> jeg lidt info til, hvor man kan anskaffe netop dette dæk ''Quatrac 2 -

OK dæk.

> Nogen der kender en fysisk forretning i nærheden af 2765, man kan købe og
> få monteret dækkene til en rimelig pris ??

Nej, men en dækpusher plejer at være til at hndle med, når du siger, du på
i.nettet kan få dem til den&den pris.

> Har selv fundet dækkene på www.autotec.dk, men der er 2-5 dages
> leveringstid, og så skal man også finde et sted, hvor man kan få dem
> monteret.

De sælger da ikke dæk?. Ellers http://www.4x4butikken.dk/shop/13-8638c1.html
el. www.daekonline.dk 2-5 dage er normalt, der kan også være ventetid hos
en dækpusher, har du travlt?.

Fra : Møller

Dato : 12-08-07 19:36

Gitte Daphne skrev:

> Nogen der kender en fysisk forretning i nærheden af 2765, man kan købe og få
> monteret dækkene til en rimelig pris ??

http://www.daekonline.dk kan du finde firmaer der monterer og
afbalancerer dæk du selv kommer med. Bryg dette dybe link:

http://ssl.delti.com/cgi-bin/stationssuche.pl?dsco=23&cart_id=
og resten giver sig selv.

Møller

Fra : Kim S

Dato : 12-08-07 20:28

"Møller" <M@g2net.dk> skrev i meddelelsen

> På http://www.daekonline.dk kan du finde firmaer der monterer og
> afbalancerer dæk du selv kommer med. Bryg dette dybe link:

> [...]
Er det "Fysiske butikker" og "i nærheden af 2765" ??

Mvh, Kim

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 12-08-07 22:36

"Gitte Daphne" <daphne@mail.dk> writes:

> [...]
>
> Har selv fundet dækkene på www.autotec.dk, men der er 2-5 dages
> leveringstid, og så skal man også finde et sted, hvor man kan få dem

Der er et par stykker på Islevdalsvej i Rødovre. Har brugt Euromaster
et par gange. Fint arbejde og service, men måske ikke ligefrem
billigt (jyderne i gruppen vil sikkert grine deres røv i laser over
prisen).

Hvorfor skal det egentlig være lige præcis de dæk? Ikke at jeg tror at
de har fine fornemmelser over hvis du selv kommer med dækkene.

Fra : Gitte Daphne

Dato : 14-08-07 20:42

Takker pænt for assistancen

Har nu bestilt dæk hos:

www.autothek.dk

- og regner med at få dem leveret om ca. 2-5 dage. Dernæst må jeg se at
finde et sted, der vil af-/montere til en rimelig pris.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne