Billig bil nr. 2
Fra : Kasper Christensen

Dato : 11-08-07 14:43

Hej med jer

Jeg er på udkig efter en meget billig bil som nr. 2. Den kommer til at
rulle 30 km og dagen og skal kunne klare 2 - 4 år.

Har kigget lidt på VW Golf fra midt 80ére. Hvad skal man være opmærksom
på ved den? (Udover at hvis den er gejlet, så kan motoren være
voldtaget). Man ser stadig mange af de gamle, så de måå være nemme og
billige at holde kørende.

Er der andre biler, som jeg skal vende synet imod. Prisloft vil være
20.000 Kr.

Mvh

Kasper

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-07 16:47

"Kasper Christensen" <news_fjerndette@kasperc.dk> skrev i en meddelelse

> Har kigget lidt på VW Golf fra midt 80ére. Hvad skal man være opmærksom på
> ved den? (Udover at hvis den er gejlet, så kan motoren være voldtaget).

Den er vel i såfald billig at reparere på.
Hvis den er blevet vollet, så er der meget
andet som også kan være slidt ned.
Til 20.000,- kan du vel næsten få en +90'er model af en slags.

> Man ser stadig mange af de gamle, så de måå være nemme og billige at holde
> kørende.

21.500.000 blev det vel til ?

iøvrigt ang. VW navnene:
a.. VW Passat = Passat
b.. VW Scirocco = Scirocco
c.. VW Jetta = Jetstream
d.. VW Santana = Santa-Ana-Winde
e.. VW Vento = ital. der Wind
f.. VW Bora = Bora

Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-08-07 08:07

On Sat, 11 Aug 2007 17:46:52 +0200 "eque" <n/a> sent the following smoke
signals:

Golf = ?
Polo = ?
Transporter = ?
LT31 = ? *fnis*

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-07 11:40

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> On Sat, 11 Aug 2007 17:46:52 +0200 "eque" <n/a> sent the following smoke
> [...]

g.. Golf kommer af golf-strømmen
h.. Polo kommer fra spillet polo (hestecrocket..)
i.. Transporter skulle oprindelig hedde Bully, men
kom til at hedde Transporter istedet.
j.. LT står for "LastenTransporter", altså varevogn..
'31' står for max 3.1 tons totalvægt.

*fnis*

Fra : Kasper Christensen

Dato : 14-08-07 21:46

Kasper Christensen skrev:
> [...]
> billige at holde kørende.
>
> Er der andre biler, som jeg skal vende synet imod. Prisloft vil være

Så har vi vist bestemt os for en 96' Peugeot 106.

Mvh

Kasper