OMFG...
Fra : Ole

Dato : 11-08-07 10:15

Advarsel!!

Meget uhyggelige billeder.

http://www.guzzitech.com/Ugly/Uglyguzzi.html

Ole M

Fra : Armand

Dato : 11-08-07 11:46

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse
news:46bd7e37$0$2325$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Advarsel!!
>
> Meget uhyggelige billeder.
>
> http://www.guzzitech.com/Ugly/Uglyguzzi.html

Det ér sq svært at se hvad der foregår inde i folks hoveder!!
For at forvirre billedet yderligere er ihvertfald de to af dem i forvejen
eksklusive i sig selv: Benelli Tornado 650 Twin og Hercules Vankel

--
Armand.

Fra : Snusken

Dato : 11-08-07 13:26

> http://www.guzzitech.com/Ugly/Uglyguzzi.html
Ja, for Guzzi elskere er det blasfemi !

/erik

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 11-08-07 15:00

Snusken wrote:

> Ja, for Guzzi elskere er det blasfemi !
>
> /erik
ha ha..

Denne her er dog vist helt standard http://tinyurl.com/2yp5mf

Thore

Fra : Ole

Dato : 11-08-07 15:22

SmaRTrxxv wrote:

> ha ha..
>
> Denne her er dog vist helt standard http://tinyurl.com/2yp5mf
>
> Thore

Jeg må indrømme at /hvis/ jeg skulle vælge mellem
de "MG"er der på siden, ville jeg vælge den.

Ole M

Fra : frølårsraketten

Dato : 11-08-07 17:52

> Denne her er dog vist helt standard http://tinyurl.com/2yp5mf
>
> Thore

Sådan en vil jeg ha! Så kan det nok være der kan hyppes kartofler i en fart.
Bare synd at der er monteret extra oliekøler udenpå den "originale" køler.

°/¥\°
«=(Ô)=»
[] Pierre

Fra : Ole

Dato : 11-08-07 18:44

frølårsraketten wrote:

> [...]
> Bare synd at der er monteret extra oliekøler udenpå den "originale" køler.

Mjaaa , ekstra oliekøler på en Guzzi, der skal bare
gives lidt gas, så er det sgutte nødvendigt!

Ole M