hm nogen der ved noget ? Jaguar xj220 set~
Fra : Thomas

Dato : 09-08-07 21:34

Hej NG

I sidste uge så jeg en Jaguar XJ 220 her i Odense og nu har en kammerat set
den i Kerteminde i dag.

Nogen herinde der har lidt sladder ? Er den ægte eller bare en kitcar?
Ikke ligefrem en af de slags biler der er så mange af i bybilledet. Den er
på prøveplader, sort eller mørkeblå og der bliver kørt "bedstefarkørsel" i
den. Motorlyden var lidt underlig, derfor kitcar tanken, men er den ægte er
den nok heller ikke bygget til den slags blød hat-kørsel ;)

Mvh

Thomas

Fra : Bruno

Dato : 10-08-07 00:03

Thomas wrote:

> [...]
> den. Motorlyden var lidt underlig, derfor kitcar tanken, men er den ægte er
> den nok heller ikke bygget til den slags blød hat-kørsel ;)

Jeg har på et tidspunkt set en XJ220 i mørk violet hos Michael Lassen,
hvis det kunne passe på den i har set så er den nok god nok.

Mvh
Bruno

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 10-08-07 14:51

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse news:46bb9d40$0,,

XJ220 i mørk violet hos Michael Lassen,

Det er sgu' blasfemi :(, der er kun en farve til en Jack, og det er grøn,
raceing, fightergreen. De er ikke så sjældne endda, der triller en, i den
rigtige farve, lige på den anden side af Storebælt :).

Fra : Bruno

Dato : 12-08-07 22:21

Jørgen M. Rasmussen wrote:
> [...]
> raceing, fightergreen. De er ikke så sjældne endda, der triller en, i den
> rigtige farve, lige på den anden side af Storebælt :).

LOL

De er faktisk en del der står i sølv og det er faktisk den farve jeg
husker den i sin tid blev præsenteret i:

http://images.google.dk/images?q=xj%20220&ie=UTF-8&oe=UTF-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wi

Forøvrigt er den flotteste Jag efter min mening XJ13 og den blev vist
endda fremvist i rå metal, så det med den grønne er lidt so-so.

Selv uden XJ13 og XJ220 har Jaguar forøvrigt formået at forplumre deres
farve, eller rettere den engelske farve, for deres F1 team lavede jo om
på den grønne af hensyn til TV!

Mvh
Bruno

Fra : chainsplitter@hotmai~